Audi A3 1.9 pd tdi-ből a BLS motorkód mennyire megbízható? És mire kell figyelni vásárlás előtt?
BLS, BXE
Nem turbó hanem hajtokar csapágy problémájuk van
Én is olvastam már turbo és csapágy problémáról is. De ez egy olyan dolog, hogy tökéletes autó nincs. Minden gépet emberek terveznek és az ember hibázik.
Nem biztos, hogy nálad elő fognak jönni ezek a problémák. Azt tapasztaltam, hogy sok típushiba akkor jön elő, ha hanyagolják az autót. Az is egy problémaforrás, ha megveszel egy félmillió kilométert futott autót, mert visszatekerték 200 000 kilométerre, vagy kevesebbre mert sokan így járnak és csodálkoznak, hogy sokminden megy tönkre azon az autón.
Arra kell figyelni, azt kell kideríteni vásárlás előtt, hogy valóban annyit futott-e amennyit mondanak és mutat az óra és hogy tartották karban az autót, megkapott-e mindent időben és rendesen. Ez minden autóra igaz.
Az 1.9 PD-k között nüansznyi különbségek vannak.
Szerintem ezek már vannak olyan öregek és sokat futottak, hogy elsősorban az aktuális állapotot és előéletet érdemes nézni. Vehetsz te egy ARL-t is, ha szét van rúgva akkor rámegy a gatyád, ha meg egy jó BLS-t veszel, akkor relatív problémamentes lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!