Megér ez az autó ennyit?
Gyanúsan alacsony az ára. A többi 2008-as autót 5-700e-el többért adják.
Jaguárnak nincs jó hírneve, ami a megbízhatóságot illeti.
Csatlakozom az előttem szólóhoz; ezek az autók kitűnőek (nekem egy 2010-es van), sok km-el nem szabad megvenni, mert az alkatrész drága.
150.000km már határeset, szerintem motorhiba, váltóhiba nélkül elmegy kb 200.000km-ig, utána indul a lutri, motorhibánál GTK, váltó javítás 500eFt felett. Egy 2008-as példányban több szokott lenni a valós km, mint 150.000.
Ha minden rendben a kocsival, akkor próbáld azért még alaposan ki az üléseit, mert ez az alap ülés (80%-a ilyen 2011-ig) és nincs fenék oldaltartása, kanyarban nem a kocsi csúszik ki, hanem te az ülésből. Komolyan, én pl kicseréltem az XFR-es nagy oldaltámaszos ülésekre, az nagyon kényelmes. Ellenőrízd, hogy van e benne tolató kamera (mindben van, kivéve néhány olasz importban), kötelező tartozék mert nincs kilátás hátra.
Ha semmi baja, akkor is 200.000Ft egy garnitúra gumi és szinte minden évben fogsz egyet venni, vagy egy nyárit, vagy egy télit. A fékbetétek, tárcsák kb 3 évente körbe az egész cserés. Olajcsere amikor kiírja, ez kb 10.000Km lesz, tehát évente akát 2x. Váltó olajcsere, vezérmű szíj csere (10év/160.000km) már meg kellett hogy történjen. Szép autók, mára olcsók is lettek, de a fenntartási költségük most magasabb, mint újkorában.
Ettől függetlenül nagyon jó autó, de akkor ajánlott, ha 3-4-5 éves, keveset futott példányt meg tudsz venni és az kb +5 évet elmegy minden gond nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!