Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E39 525I, mennyire megbízh...

BMW E39 525I, mennyire megbízható?

Figyelt kérdés
Face liftes érdekel csak, és nem a piac legalja. Főként tapasztalatok érdekelnek, és a típus hibái. És esetleg van-e olyan motorkódú, ami nagyon problémás?

2020. ápr. 29. 22:05
 1/8 anonim ***** válasza:

Amit én bevállalnék ezek közól az már irreálisan drága.

A motor nem akkora gáz ezekben, viszonylag megbízható konstrukció, még a váltó is elmegy de a kasztni. Nehéz lesz értelmes áron olyat találni amit nem kell hamarosna lakatolni.

2020. ápr. 29. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
50%

Alapvetően megbízhatóak voltak.

De mára a km, a tulajok halmaza és a kora miatt már megette alapjáraton a kenyere javát.

Amit olyan állapotban tartottak az 1,7-2 méter alsóhangon.

20-25 éves autóért nekem sok picit.

Én ebben a kategóriában 30, vagy 35i alá nem adnék.


Illetve az E60 530i már jobb választásnak bizonyul igazából, 3 millió körül már egész élhető darabok vannak, azok azért sokkal fiatalabb technikák, kényelmesebbek és időtállóbbak azért.

Illetve nem sokkal horrorabb a fenntartása sem.



BMW igazság: sor 6 és M-es motorkód a jóvilág titka. N-es motor : futás.

2020. ápr. 29. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 D. Brasco ***** válasza:
60%

Ha nem a piac legalja kell akkor mélyen zsebbe kell nyulni......annyiert meg mar van mas fiatalabb alternativa is.

Mert az E39-ek ha tetszik ha nem rohadnak.....egyes peldanyok nem is kicsit,a futoműve szinte mindnek lóg stb stb.......es azert mert 20+ eves lett az auto es az ára már bőven beesett az eredeti tizede alá az alkatresz arakrol ez nem mondhato el

2020. ápr. 29. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
A motorja teljesen agyonüthetetlen. Nekem E34-es Vanos 525i van, a motor és a váltó az egyetlen pont, amihez abszolút nem kellett nyúlni 9 év alatt. Nincs komoly hibája, mindig valami apró biszbasz, ami baromi idegesítő. Tipikus hibák, ami az E39-re is jellemző: sebesség jeladó szinte kopó-fogyó alkatrész, nekem már tartalékban van itthon. Benzinpumpa dettó, 2x cseréltem már, pedig jó minőségűt vettem mindig. Klíma sosem fog menni normálisan, vagy nem fúj hideget, vagy működik, de éppen az elektronikája halott amiért az egész műszerfalat szét kell szednem. Futóműnél mindig lóg valami, mondjuk ez betudható a nagyfelni mániámnak és a drift próbáknak is. Rozsda a legváratlanabb helyeken bukkan fel. Elektronikája katasztrófa, merem állítani, hogy többszáz amatőr munkaórát fektettem bele az évek során, hogy a kábelek, a műszerfalon a visszajelzők jók legyenek végre, de nemhogy jobb, még rosszabb lett. Ja és nincs olyan E34 vagy E39, amin ne legyen valami pixelhiba (az enyémen jelenleg a km számot se lehet leolvasni, úgy tönkrement a kijelző). Tehát az E34 és E39-nek rengeteg a közös pontja, a hibák is jellemzően ugyanazok (leszámítva a facelift után common rail dízeleket). De mindezek ellenére bármikor beleülök, gyújtást adok, és bármikor felhördül a 6 henger, az überel mindig, és eljut bárhova, igaz hosszú utakra már nem használom.
2020. ápr. 30. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Egy komplett futómű felújítás mennyibe kerülne kb?

És egy teljes klíma felújítás, persze csak akkor ja nem jó!

Illetve mit is takar pontosan, az hogy vanos?

2020. ápr. 30. 16:12
 6/8 anonim ***** válasza:
Röviden: 192 lovas változat, nem pedig 170 lovas. Pontos árakat én nem tudok, rengeteg mindent itthon bütyköltünk, és apránként cserélgetem az alkatrészeket. De nem annyira drága az alkatrész átlagos autokhoz képest sem.
2020. ápr. 30. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Futómű állítás?

Azzal egy a gond, embere válogatja ki mennyit kér érte.

10-15 ezer környéke átlagosan.


Sajna a futóműállítás, a diagnosztikával és a lámpabeállítással van egy szinten, irreális árakat kérnek el érte.


Persze a futómű beállításnál a gépnek nagy ára van, azt kalkulálják vele, de általában 15-20 éves gépekkel csinálják mert ugyanúgy hibátlanok és már kismilliószor kitermelték az árukat. ezvan

2020. máj. 1. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Tipikus 90s BMW. Ilyenem van. Hűtőrendszer szar. Azon túl motorral nem lesz bajod. Viszont beltér műanyagokkal szopni kell. Extrák szeretnek beszrni. Vákumcsövek repedeznek meg aztán míg rá nem jössz hogy hol a repedés addig alapjárat nélkül közlekedsz (meg kell füstölni), de ha megvan a tettes akkor 2-3 ezer forint. Kormánymű szeret ereszteni és kárpitok szeretnek megengedni. Kb ezek a típushibái. Nem drága javítani ha hozzá tudsz nyúlni, de foglalkozós.

Meg a 39-hez ritkábban a dolgok mint a 3-as sorozathoz.


Ja és a rozsda. Mindenképp nézesd át vétel előtt. Ezeket szétszedi a rozsda. Ezen nincs mit szépíteni. Sajnos nagyon sokat láttam hiányzó emelési pontokkal "szeretett költségmentes autónk" jelzővel hirdetve. Én az ilyenről személy szerint azonnal levenném a rendszámot, de van olyan balek aki meg is veszi anélkül hogy alánézne.

2020. máj. 3. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!