BMW E39 525I, mennyire megbízható?
Amit én bevállalnék ezek közól az már irreálisan drága.
A motor nem akkora gáz ezekben, viszonylag megbízható konstrukció, még a váltó is elmegy de a kasztni. Nehéz lesz értelmes áron olyat találni amit nem kell hamarosna lakatolni.
Alapvetően megbízhatóak voltak.
De mára a km, a tulajok halmaza és a kora miatt már megette alapjáraton a kenyere javát.
Amit olyan állapotban tartottak az 1,7-2 méter alsóhangon.
20-25 éves autóért nekem sok picit.
Én ebben a kategóriában 30, vagy 35i alá nem adnék.
Illetve az E60 530i már jobb választásnak bizonyul igazából, 3 millió körül már egész élhető darabok vannak, azok azért sokkal fiatalabb technikák, kényelmesebbek és időtállóbbak azért.
Illetve nem sokkal horrorabb a fenntartása sem.
BMW igazság: sor 6 és M-es motorkód a jóvilág titka. N-es motor : futás.
Ha nem a piac legalja kell akkor mélyen zsebbe kell nyulni......annyiert meg mar van mas fiatalabb alternativa is.
Mert az E39-ek ha tetszik ha nem rohadnak.....egyes peldanyok nem is kicsit,a futoműve szinte mindnek lóg stb stb.......es azert mert 20+ eves lett az auto es az ára már bőven beesett az eredeti tizede alá az alkatresz arakrol ez nem mondhato el
Egy komplett futómű felújítás mennyibe kerülne kb?
És egy teljes klíma felújítás, persze csak akkor ja nem jó!
Illetve mit is takar pontosan, az hogy vanos?
Futómű állítás?
Azzal egy a gond, embere válogatja ki mennyit kér érte.
10-15 ezer környéke átlagosan.
Sajna a futóműállítás, a diagnosztikával és a lámpabeállítással van egy szinten, irreális árakat kérnek el érte.
Persze a futómű beállításnál a gépnek nagy ára van, azt kalkulálják vele, de általában 15-20 éves gépekkel csinálják mert ugyanúgy hibátlanok és már kismilliószor kitermelték az árukat. ezvan
Tipikus 90s BMW. Ilyenem van. Hűtőrendszer szar. Azon túl motorral nem lesz bajod. Viszont beltér műanyagokkal szopni kell. Extrák szeretnek beszrni. Vákumcsövek repedeznek meg aztán míg rá nem jössz hogy hol a repedés addig alapjárat nélkül közlekedsz (meg kell füstölni), de ha megvan a tettes akkor 2-3 ezer forint. Kormánymű szeret ereszteni és kárpitok szeretnek megengedni. Kb ezek a típushibái. Nem drága javítani ha hozzá tudsz nyúlni, de foglalkozós.
Meg a 39-hez ritkábban a dolgok mint a 3-as sorozathoz.
Ja és a rozsda. Mindenképp nézesd át vétel előtt. Ezeket szétszedi a rozsda. Ezen nincs mit szépíteni. Sajnos nagyon sokat láttam hiányzó emelési pontokkal "szeretett költségmentes autónk" jelzővel hirdetve. Én az ilyenről személy szerint azonnal levenném a rendszámot, de van olyan balek aki meg is veszi anélkül hogy alánézne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!