Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes-e egy 2014-es Ford...

Érdemes-e egy 2014-es Ford Focus 1. 0 ecoboost megvenni 2 millió környékén?

Figyelt kérdés

Első autómnak keresek prédát. Szeretném, ha nem lenne öregebb 10 évnél, és 100 ezer km alatt lenne. Fontos lenne, hogy klíma, tempomat legyen benne és ki is nézzen valahogy, tehát nem rövid távra. A kombi kiviteleket elkerülném, tehát sedan vagy ferdehátú, ami szóba jön. A családban van egy 2001-es Focus, tehát nem ismeretlen a márka. A max. ami költenék 2 vagy 2,4 millió. Az alábbi ecoboostot néztem, kicsit félek az 1 literes motortól. Vélemény ?

[link]



2020. ápr. 24. 09:59
 1/9 A kérdező kommentje:
*Munkába járásra elsősorban, napi 10km megtétele.
2020. ápr. 24. 10:00
 2/9 anonim ***** válasza:
0%
Egy 1000ccm-es akármit akarsz venni, ami haladásra nem igazán alkalmas. Ezt a km-es hülyeséget meg felejtsd el, ezek a motorok már 100ezer km alatt is kivannak.
2020. ápr. 24. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Manapság nem igazán találni már relatíve új kocsit, magas ccm-el. A motor downsizing miatt.
2020. ápr. 24. 10:49
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

#2-nek fogalma sincs az egészről.

Ismerősnek ecoboost van, és 120 000 km-el egyetlen baja hogy megrepedt a hűtővízcső.

A javítása nem drága (szerelő megoldotta 3000 Ft-os gumitoldással), de ha rosszkor folyik el, az tönkrevághatja a motort, tehát megvétel után nézesd meg mindenképp fel kell-e ujítani.

2020. ápr. 24. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

Amit én ajánlanék személyesen, tapasztalattal, az a Corsa 1.2 szívó.


Nekem 2002 óta vadonat újan megvettem, és 2020-ban még csak az alábbiakat cseréltem benne:


féktárcsák

vízpumpa

minden évben olaj

vezérműszíj


Tehát csaknem 20 évig 250.000 forintomba került (baráti szerelő).


Az, hogy hosszú távon nem nyomatékos és nem lehet vele úgy előzni az egy dolog.


De havonta 10k-ból bármennyit menni az egy másik dolog.


Az új corsát egy hete kaptuk meg, feleségem ajándékozott meg harmadik autóként vele.


1.2 motor 75 lóval, ugyanúgy mint a 20 évesé.

Elektronikailag bonyolultabb mint a 20 éves, de így is vagy 150-200 ezret tuti kibír

A régibe pont 220.000 van, most már nyökdécsel.


Autópályára meg egy 2014-es Passat lenne ,csak ugye már DPF rendszerről beszélhetünk, az tuti nem fog ilyen olcsó lenni, de cserébe nyomatékos, kényelmesebb,nagyobb.


Tietek a döntés.

Sok sikert

2020. ápr. 24. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Előző vagyok. Nem havonta 10 k, elnézést, korán van...


kb 1000 forintra jön a havi fenntartási költsége, amit még egy kolis diák is simán bír.


Aki nem hiszi, jöjjön hozzám megmutatom neki a paripámat.

2020. ápr. 24. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Nekem epp ilyen van.178 ezer km van benne.Széppen teszi a dolgát.Elég jó kis robbanékony autó.Rendszeres szervizlátogatás a legfontosabb ennél az autonal.10 ezer km belül olajcsere.
2020. ápr. 24. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Előző vagyok.Bármely kérdésed van nyugodtan tedd fel.
2020. ápr. 24. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Nekem mindent összevetve jó véleményem alakult ki a Ford Focusokról, de a magam részéről 1.8 alatt nem kezdenék.
2020. máj. 1. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!