Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Trabant 601 első autónak?

Trabant 601 első autónak?

Figyelt kérdés

Kb megtennék vele hétköznaponként 70km-t.

Vagy esetleg egy 1200-es?

Tudom hogy benzintemetők, de pontosan mennyi is az annyi?

Más egyéb veterán autók?



2020. ápr. 16. 22:53
1 2 3
 21/23 anonim ***** válasza:
100%

XDDDDDDDD

A Suzuki egy Panzer a papírjaguárhoz képest, de jóvan, adj a cuccból amit szívsz barátom

2020. máj. 6. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/23 veterán vas ***** válasza:
100%

Kérdező!

Bevallom, én egy nagy trabant-őrült vagyok.

Sokat javítottam és volt saját is. (most éppen nincs, de nem kizárt, hogy egyszer majd újra...)

Szóval imádtam/imádom a trabit, de ezek ellenére azt mondom, ha neked a suzuki sz@rabb mint a trabant, akkor menj orvoshoz. ;)

2020. máj. 6. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/23 anonim ***** válasza:
84%

A Trabi manapság hobbi autónak tökéletes (Volt olyanom). Az 1950-es évek végének a technikája. Az előttem szólók véleményével ellentétben én állítom, hogy akkor egy korszerű konstrukció volt. A műanyag borítású karosszéria kimondottan úttörő. Azonban nézzünk a naptárra:

1962-ben adták ki. Most 2020 van. Közel hatvan éves konstrukció. Az utolsó autót - ha jól emlékszem - 1992-ben gyártották. A legfiatalabb autó is közel 30 éves (és már akkor is nagyon elavult volt). A Trabi sem kényelemben, sem menetdinamikában, sem megbízhatóságban nem hozza a manapság elvártat.

Amire számítani kell:

Egészen speciális üléspozíció. Városban elmegy, de hosszabb távon kellemetlen

Minden hét végén 1-3 óra karbantartás

Néha le fog állni váratlan szituációkban. A javítás triviális (ha van gyakorlatod, megszakítód kondenzátorod, darab csöved), de koszos leszel, késni fogsz

Nyáron meleg, télen jelképes fűtés

Az ütközés biztonság a 60-as évek elejének felel meg (mai szemmel nulla)

Az autót eredetileg sem hosszú utakra tervezték (Budapest Dunaújváros már nem kényelmes).

Nekem "sikerült" felborítanom forgalomban (életeket mentettem vele).

Keveréket nem kapsz benzinkúton, minden tankoláskor neked kell keverni...

Alkatrészt kapsz hozzá, de a minőségi alkatrészt nehéz beszerezni és drága.


Amit szerettem:

Egyszerű, mint egy faék.

Kis sebességnél hozza a száguldás élményét. (ebben a kispolszki jobb, de ugyan ezek fokozottan igazak)

Ma már különlegesnek számít.

Ha találsz egy szépet, szerintem vedd meg, de napi használatra legalább egy "bakancs" Suzuki (olyanom is volt, de azt nem szerettem, mert egy új autótól többet vártam), ha teheted 1.3-as motorral, bár a használatból már azok is kopnak ki

2020. júl. 30. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!