Ha megnézzük egy autó előéletét hány tulajdonos számít soknak?
Nincs olyan hogy átlagos.
Amelyiknek egy gazdája van az is lehet nagyon ramaty állapotban, vagy forditva.
Azért arra figyelj, hogy ha a JSZP-n megnézel egy autót, nem biztos, hogy annyi tulaja volt, mint ami ott szerepel, hanem lehet, hogy kevesebb. Példa rá a saját autóm. Papíron 4. tulaja vagyok, valójában meg a 3. Ez is úgy, hogy az eredeti tulajnál volt 2x (egyszer a saját nevén, aztán meg a cégébe vitte be), és úgy vette meg tőle faterom.
De ha kereskedésben áll egy autó, azt is tulajnak tünteti fel a JSZP.
Papíron én is a 4. tulaj vagyok, pedig 10 éve én használom a 2008as autót.
1. tulaj a bank volt, majd nevelőapám nevére került, amikor kifizette.
2 év után én kezdtem használni, és megvettem tőle, de csak úgy tudtam ingyen átírni, hogy először anyámnak ajándékozta, majd nekem, hogy teljesüljön az egyenes ági feltétel, így én lettem a 4. tulaj
gyakorlatilag végig 1 gazdája volt, az első 2 évét is végig kísértem, mindent tudok róla, de ez sok embernek riasztó lehet
Az a baj, hogy 1 is sok lehet, ha az olyan az ember.
Pl.: friss jogsis srác, C, céges kocsis, szolgálati autó,...
Egy ilyen öreg autót már állapototra és nem kilóméterre kell venni.
Úgyanugy lehet jó vagy rossz a több tulajdonos. Megcsináltayott benbe valamit, de a következő javítás már sok lett volna. Korábbi nem esztitikai javítások költségét nem igazán lehet érvényesíteni az eladási árban.
Nagyon kevés 10-15 éves autónak van végig vezetett szervíz könyve. Jó young timerek kívételt képeznek.
Első tulajos autót is szét rughatta a tulaj kamaszgyereke.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!