VW 1,9 TDI motorolaj cseppenés folyamatosan legalul a motor és a váltó között, mi lehet a baj?
Kicserélték a főtengely szimeringet. Azután kevesebb mint egy hónapon belül a 2. szimeringet is.
Még mindig csepeg az olaj ugyanott.
Van valakinek bármi ötlete?
Nincs a kocsiban 150 ezer km
Ezt mondom.
Ha màr a 3ikat rakják be és nem jó, akkor nagyon pancserek. Valamit nem vesznek észre. Az meg hogy márkaszerviz, semmit nem jelent. Sőtt...
Ha megnézed ezeket a szervizeket, általában van egy öreg aki vágja a témát, a többi meg kb segédmunkás akik évente cserélődnek a gyenge fizetés és a demotiváció miatt. Nem csoda hogy szarul végzik a dolgukat.
#11-es kiválóan leírta a lényeget. Magam sem tudtam volna jobban megfogalmazni.
Fluktuáció, segédmunkások, lutri.
Erre gondoltam én is, a szerviz vezető ezt teljesen kizárta.
(Nincs az autómban 150 ezer km) Viszont az olajdekni tömítés is új, szóval a rejtély nem kicsi
Ez azoknak a "szervizeknek" rejtély, akik az elmúlt 20 évet kenyérsütéssel, és kovász dagasztással töltötték.
3 dolog.
- szimering
- tengely
- szimering "ház"
Nem atomfizika ez. A tengely bemarástól, ferdeségig ki is merült a tengely hibafeltárása.
A szimering ha méretpontos, és jó a forgásirány, akkor ez is letudva.
Esetleg a szimering fészke maradt vissza, amit megvizsgálni addig tart (első ízben), amíg ezzel a mondattal végzek.
Nem tudom hogy tették fel.
A youtuben láttam hogy egy tányér alakú speciális felnyomó szerkezettel nyomják fel a szimering házat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!