150 ezer kilométert (ami igazolató, valós) egy átlagos 1.6-2 liter közötti, jó állapotú szívó benzines autó esetén soknak, vagy elfogadhatónak tartasz?
375e km volt a 2 literes szívómban amikor eladtam. A motorja rendben volt, a kasztni volt problémás.
Nem az óra által jelzett érték számít, hanem hogy mennyire jó a konstrukció, mennyire vigyáztak rá és hogy hogy használták.
Az enyémben 250e van de gyári állapot van még belül is.
A nagy km nem feltétlen jár bajjal
"Az enyémben 250e van de gyári állapot van még belül is.
A nagy km nem feltétlen jár bajjal"
Én kicsivel 300.000km fölött tartok (13 év alatt), de kopásnyomokat úgy kell keresni a beltérben. Kívül pár apró kavicsfelverődésen kívül is hibátlan a fényezés.
Autótípustól is függ. Van amelyiknél jobban kopik a beltér (kormánybőrözés, gombok felirata, stb.), van amelyiknél kevésbé. Na meg a használat módja sem mindegy. Nem mindegy hogy hosszú utakon autópályán ülsz benne, vagy városban napi 10-szer ki-be szállsz, hurcolkodsz, pakolászol.
8-as vagyok
Azt kifelejtettem hogy egy szar fos franciat vezetek ami lassan 20 eves
Nagyon megbantam hogy az utobbi 2 evben miota az enyem csak olaj cserekre kellett koltenem a tankolason kivul :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!