Milyen autótok van, mennyit költöttetek rá eddig és megérte-e az árát?
BMW 530d X drive
vásárlás után 500 ezret...
Megérte!
Opel Astra K. Még 2022.02-ig garanciális. Tankoláson, takarításon, autópályamatricán, téli kerékszetten és egyebeken kívül: egy köztes olajcsere 40eFt, 1. éves szerviz 34eFt, 2. éves szerviz 60.000Ft, de ebben benne volt az üzemanyagszűrő csere, amit külön kértem. Egyébkét csak 4 évente cserélnék. A levegőszűrőt, szintén. De vettem magamnak 6000Ft-ért gyári szűrőt és kicseréltem. Ezen kívül volt egy visszahívás, átszerelés és két garanciális probléma, aminek a kijavítása nekem értelem szerűen nem került pénzembe.
Hogy megérte-e az árát, majd később fog kiderülni, hosszabb távon. Egyelőre szeretem, kényelmes, jól megy, jól fogyaszt.
Astra J 1.4t
kötelezőkön és néhány szimeringen kívül semmit nem kellett költeni rá. Megérte az árát.
Scirocco
A költést nem számolom. Kötelező ugye adott. A tuningot meg nincs értelme számolni.
Seat Alhambra. 550 ezer forint volt.
1.3 millió lett eddig ráköltve,és most is szerelőnél van. De megnyugodtam, mert van ismerős aki 1 millióért vette és ugyan annyit ráköltött mint én, én meg tudtam, hogy nem a legjobb.
2010-es Audi A3 1.4 tfsi
kicsit több mint 3éve van nálam,100 ezerkm-rel vettem,most jár 162 ezernél.
140 ezer km-nél lett cserélve vezérlés,illetve most pár hónapja halt meg a gyári aksija ahelyett vettem másikat.
a vezérlés csere 170 volt plusz 8ezer volt a villamossági szerelő hogy kiolvasta mibaja,az aksi mivel AGM így 43 ezerbe volt.
Összesen tehát 221ezer ment el a szervízre de szerencsére ezek olyanok amikhez már szerintem nem is kell már nyúlni még nálam lesz a kocsi.
ezeken kívül kapott új 18-as felniket amik gumikkal együtt kb 280 körül voltak ha jól emlékszem,meg kapott 30/30mm-es ültetőrugót.
Amin gondolkodok hogy ősszel lehet elviszem egy dióhélyas motor tisztításra,nem veszek észre rajta semmi romlást de azért így 160ezer km után már biztos van bőven koxosodás.
Szerencsére nem olyan messze foglalkoznak ezzel és 80ezerért megcsinálják.
suzuki ignis
tavaly novemberben vettem 370-ért
friss téli szettel, ramaty nyári szettel
kuplungozni kellett, ezt megoldottuk 15 ezerből
egy főtengely és vezérműtengely jeladót kellett cserélni, a suzuki csoportban segítettek rájönni, mi baja, az olyan 30 ezer ft volt
okosba vettem rá szép 15-ös alufelniszettet 2 éves nyári szettel 30 ezer ft-ért.
olajak cseréje, átírás, biztosítás kötés, mindennel együtt most tart az egész autózás olyan erősebb 500 ezer ft-nál + üzemanyag, mivel sokat megyek az autóval. Olyan 6.5 körül eszik, meg vagyok elégedve a vétellel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!