Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem fog a kézifék, sebességbe...

Nem fog a kézifék, sebességbe van a kocsi akkor átugorhat a vezérlés?

Figyelt kérdés

Sharanon ha behúzom a kéziféket el is tudok indulni , domb tetején behúzom gurul.


Használom a kocsit mert a szüleimet viszem dolgozni, máshova nem szeretnék menni, szerelőmhöz visznek behozott autókat a tréleresek, igen, félek..

Attól tartok, hogy ha sebességbe hagyom dombon akkor átugrik a vezérlés, E jogsis oktató monda, hogy nem jó sebességbe hagyni a kocsit mert átugorhat a vezérlés. Ez igaz?

1.9tdi


2020. márc. 23. 21:34
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
78%

"E jogsis oktató monda,"

Az lehet, viszont a műszaki részhez nem ért mert akkor nem mondott volna ilyet.

Nyugodtan hagyd sebességben.

2020. márc. 23. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Meg is kérdeztem óra után anno, csak nem emlékszem mi volt az érvem.
2020. márc. 23. 22:02
 3/16 anonim ***** válasza:
66%
Hova ugrik a vezérlés? Blődség. Hagyjad sebességben. Télen, ha sík terepen állsz, a kéziféket ne is használd, mert befagyhat. Dombon tekerd a kormányt a padka felé kézifék és sebességben hagyás mellett.
2020. márc. 23. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
39%
Valóban átugorhat, de csak akkor, ha a gurulás irányával ellentétes fokozatba teszed a váltót.
2020. márc. 23. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Oh, ajaj. Most is 1-be van, és hátra lejt. :/
2020. márc. 23. 22:46
 6/16 anonim ***** válasza:
Rukvercben hagyd úgy nehezebben ugrik át a vez,,.és patkának a kerék.
2020. márc. 24. 05:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 D. Brasco ***** válasza:
Teljesen mindegy milyen irányban áll az auto és higy előre vagy hátra menetbe van téve,a vezérlésnek nem szabad átugrania.....ha megis megtörténik,akkor ott más (igen komoly) baj van.....pl rommá kopott vezerműszij/lánc es fogaskerekek meg vezetők stb
2020. márc. 24. 06:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

Nem úgy gondolja a kérdező ,hogy atugrik a vezérlés,hogy elmegy a jelzésekről és üti a dugó a szelepeket,,

Ő úgy gondolja ,a motor egyik hengere ütemet vált a lejtő miatt ,hát azmár kopott motor kell ahoz.

2020. márc. 24. 06:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
81%

Úgy látom sok itt a szakértő! Aki lepontozott, az látott már közelről vezérlést? Olvasott már valaha szervizutasítást a vezérlés cseréjéről? Nem hiszem, különben tudná, hogy minden leírásban külön hangsúlyozva van, hogy a motort tilos a forgásiránnyal ellentétes irányba forgatni. Vajon miért? Nagyon egyszerű.

A fordított terhelésnél, a szíjfeszítő nem tudja ellátni a feladatát, ezért szíj másik oldala fellazul. Ez fokozottan igaz az automata feszítőkre.

Mivel a vezérműtengely nem egyenletes terheléssel forog, hanem a bütykök állásától függően, egyszer terhel, egyszer pedig megugrik, egy ilyen fellazult szíjnál simán át tud ugrani. Persze nem kell ezt elhinni, de ha egyszer egy vezérlés közelében jártok, próbáljátok ki lassan fordítva megforgatni a motort. Rögtön érteni fogjátok miről van szó.

2020. márc. 24. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
Azt honnan lehet tudni, ha lepontoz valaki?
2020. márc. 24. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!