Nem fog a kézifék, sebességbe van a kocsi akkor átugorhat a vezérlés?
Sharanon ha behúzom a kéziféket el is tudok indulni , domb tetején behúzom gurul.
Használom a kocsit mert a szüleimet viszem dolgozni, máshova nem szeretnék menni, szerelőmhöz visznek behozott autókat a tréleresek, igen, félek..
Attól tartok, hogy ha sebességbe hagyom dombon akkor átugrik a vezérlés, E jogsis oktató monda, hogy nem jó sebességbe hagyni a kocsit mert átugorhat a vezérlés. Ez igaz?
1.9tdi
"E jogsis oktató monda,"
Az lehet, viszont a műszaki részhez nem ért mert akkor nem mondott volna ilyet.
Nyugodtan hagyd sebességben.
Nem úgy gondolja a kérdező ,hogy atugrik a vezérlés,hogy elmegy a jelzésekről és üti a dugó a szelepeket,,
Ő úgy gondolja ,a motor egyik hengere ütemet vált a lejtő miatt ,hát azmár kopott motor kell ahoz.
Úgy látom sok itt a szakértő! Aki lepontozott, az látott már közelről vezérlést? Olvasott már valaha szervizutasítást a vezérlés cseréjéről? Nem hiszem, különben tudná, hogy minden leírásban külön hangsúlyozva van, hogy a motort tilos a forgásiránnyal ellentétes irányba forgatni. Vajon miért? Nagyon egyszerű.
A fordított terhelésnél, a szíjfeszítő nem tudja ellátni a feladatát, ezért szíj másik oldala fellazul. Ez fokozottan igaz az automata feszítőkre.
Mivel a vezérműtengely nem egyenletes terheléssel forog, hanem a bütykök állásától függően, egyszer terhel, egyszer pedig megugrik, egy ilyen fellazult szíjnál simán át tud ugrani. Persze nem kell ezt elhinni, de ha egyszer egy vezérlés közelében jártok, próbáljátok ki lassan fordítva megforgatni a motort. Rögtön érteni fogjátok miről van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!