Vezérműszíjat hogy kell helyesen felrakni?
Jelre kell állitani és feltenni, a feszitőt után állitani és kész.
Ha átugrik lehet be se indul mert elállitódik minden egymáshoz viszonyítva.
Magát az átugrást azt csak érted tán?
Lehetőleg a gyári jeleket kell figyelembe venni, amit odamázolt xyz szerelő, az 50%-ban biztos.
Legalábbis rengeteg elállított vezérléssel találkoztam.
Szervízben nem néznek semmit, összejelölik, majd leveszik, aztán ugyanúgy felrakják.
1-1 fog ide vagy oda olyan nagy eltérést nem csinál benzinesen, legfeljebb nem adja le a max teljesítményt, meg hibakódokat dobál.
És általában a gyártók nem kicsit nehezítik meg újabban a jelek megtalálását, németeknél többnyire, idomokat, hasábokat kell beilleszteni, és akkor lesz jelen a főtengely, vez. tengely.
Átugrás a laza szíj miatt van.
Megfeszítés is általában célszerszámmal megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!