Nagy sebességnél ha fékezek, ráz az autó. Mi a gond?
Atyaég, eszterga, felszabályozás, meg ilyenek?...
Amennyiben tényleg az a baja amit írnak, akkor:
Ha csak nem valami karbon-kerámia féktárcsás autód van, aminek másfél millió Ft darabja, akkor hagy a p#csába, menj el, aztán vegyél egy pár új tárcsát, darabját 10 ezerért. Semmi értelme állítgatni, meg eszterga meg anyámkínja. Ugyan ott vagy vele, mintha feltennél egy újat.
#5!
Azért beszélsz butaságot, mert sok esetben a fékrendszer hibás geometriája okozza a tárcsa egyenetlen vastagságát, és ezért ráz a fék. Ez akár egy kátyú miatt is bekövetkezhet, abból pedig van bőven. A DTV csak a féktárcsa felszabályozásával oldható meg, és csak a saját helyére felszerelve.
Annyi esze van már mindenkinek, hogy 10-15 ezer forintos féktárcsát inkább cserélik, de ha DTV a probléma, akkor 5 ezrenként kellene cserélni, mert akkor újra rázni fog. De láttam már olyat is, hogy az új tárcsa új betétekkel rázott.
Amúgy az én tárcsáimba és betéteimbe már 120 ezer km van, de ha 40-50 ezret elmegy szabályozás után, akkor megéri az a kis plusz költség.
#8
Te meg azért beszélsz baromságokat, mert nem olvastad el azokat a kommenteket, amikre én reagáltam. Hogy hullámos a tárcsa. Meg elhajlott, úgyhogy eszterga... Ezekre írtam.
De ha elolvasod mégegyszer a hozzászólásom, még azt is leírtam, hogy "AMENNYIBEN TÉNYLEG AZ A BAJA AMIT ÍRNAK, akkor..." Tehát ha egyértelmű féktárcsa probléma, akkor vegyen újat. Aztán ne szarakodjon ilyen esztergálással meg ilyen baromságokkal.
Ha valami rendszer szinten elment, ferde, asszimmetrikus, anyámkínja, akkor nyilván hiába cseréled a féktárcsát. Nem te találtad most itt fel a spanyolviaszt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!