1#! És mondd, van tiltó tábla ott vagy sem???
Mert képzeld, hogy hogy nem, de azt én is tudom, hogy ahol tiltó van, ott tilos... Ennyit azért magadtól is gondolhatnál, hogy nem viccből kérdeztem! De látom te baromira unatkozhatsz, hogy hasztalanságokat kommentelsz!
Ha te sem tudod, hogy van-e ott tiltó tábla, akkor elugorhatnál megnézni, mert te legalább ráérsz ilyesmire!
(És még egy gondolat! Amúgy néha az, hogy nincs tábla, nem jelenti azt, hogy szabad is... Hallottam már, hogy egyesek szedtek már ki itt-ott szentháromság-táblákat, csak hogy "szabályosan" közlekedhessenek....)
Az M4 új szakaszának megnyitása előtt biztos, hogy kint volt "szentháromság-tábla". Hogy azóta mi a helyzet, azt nem tudom.
Mindenesetre én akkor sem mennék erre lovaskocsival vagy kerékpárral, ha szabályosan lehetne, mivel az autósok nagy része közel 100 km/h-val előz minimális oldaltávval. Én biztos, hogy valami kisebb forgalmú úton mennék.
Kedves kérdező!
Mielőtt elhajtasz mindenkit a csába, tisztázzunk valamit.
Az állati erővel vontatott jármű hajtásához is kell jogosítvány/hajtási engedély.
Ha te vagy a hajtó, ezt tudnod kell, és tisztában kell lenned a KRESZ szabályokkal.
Ha te akarsz arra menni, akkor te menj végig az útvonalon egy másik járművel, és nézd meg a táblákat, vagy használd az internetet (pl google térkép) és tervezd meg az útvonalat.
És akkor most lehet belém is belém kötni.
3#! " Én biztos, hogy valami kisebb forgalmú úton mennék."
Brávó! Akkor mondj "valami" kisebb forgalmú utat helyette a két település között, de olyat, ami nem két vagy háromszorosa távban és időben...! És egyben olyan, ami nem süppedős homokút...!
Szerintem Nobel-díjat kapsz, ha jelenleg ilyet tudsz!
Az új M4-es megépítésének épp az volt a célja és lényege, hogy kivigyék a veszélyesen gyors és sűrű forgalmat a települések közepéből, hogy élhetőbbek legyenek ezek a települések, és nem az, hogy mostantól párhuzamosan két úton is száguldozzanak az őrültek! Pl Pilisen nagyon sok baleset volt az út miatt... Fontos és szükséges a sebesség és a forgalom korlátozása. És most hogy kaptak vadonatúj pályát azok, akik száguldozni akarnak, már megtehetik ott, és nem kell településeken belül és azok között vadulniuk... Kérdés csak , hogy megtörtént-e már a korlátozás, régi szabályok módosítása kitáblázása, vagy sem...? Pusztán erre vonatkozott a kérdésem, és azokhoz szól, akik jártak mostanában arra, és tudják.
Sem találgatásoknak nincs értelme itt, sem pedig nem létező álombéli kisebb forgalmú utak ajánlgatására!
4#! "És akkor most lehet belém is belém kötni."
A google és más térkép nem szentírás, vannak benne hibák!
Képzeld, már napokkal ezelőtt megnéztem 1-2 tervezőt, és pl bringázásra terveznek arra simán. Ez lenne a logikus, hisz megépült az M4, normál esetben korlátozni kellett a régi 4-esen a forgalmat....
Azonban a valóság hazánkban általában nem a logikán alapul. Az google és más tervezőkben pedig számos hiba van, tapasztaltam már magam is....
Szóval ha te mindent benyalsz, amit neked egy tervező kidob, akkor tedd! Én inkább meghallgatnám a környéken élő és arra közlekedőket, hogy ők mit tapasztalnak, mit látnak saját településeiken az úttal és a forgalmával kapcsolatban! Az ő válaszukat szívesen várom, és előre is köszönöm! Neked és másnak, aki nem tudja a választ, elég ha csendben, hozzászólás nélkül továbblép!
Pilis - Nyáregyháza - Csévharaszt - Monor
Kb. 10 km helyett 15 km és nem vagy mozgó balesetveszély és nem stresszeled szét a lovakat.
Küldheted a Nobel díjat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!