Fényszóró párásodás mitől lehet?
Beázik (tömítetlen) valahol a lámpatest.
A sötétebb matt folt ott van, ahol már a foncsorozás (fényvisszaverő tükör réteg) már megadta magát.
Szét kell szedni, megkeresni, letömíteni, de ami bemattult, az már nem javul meg...
Rossz autót vettél.
Nekem 16 éves és gyönyörű fényes a fényszóró, mint az új.
És nem német autó.
Az autót lehet szidni, bár valószínűleg egyedi (ritka) a hiba.
Amikor először (másodszor) párásodott, akkor kellett volna megkeresni a hibát, és akkor javítani.
A nagynyomású mosó meg nálam a lámpatestek környékén: No Comment...
Nagynyomású nem okozhat kárt a lámpában.
Szépen szereld ki, nézd meg hol rossz a tömítés és javítsd ki. Nem nagy dolog.
"És áruld el hogy ha mosod az autót akkor hogy kerüld el hogy a a nagynyomásuval ne mosd meg a lámpát?"
Hát úgy, hogy azon a részen messziről (amikor is kisebb ugyan a mosőhatás) inkább és hamarabb túljutok rajta.
Gyártottunk (tervezője voltam) tényleg nagynyomású mosót, valóban 160bar volt (igaz a 11m-es tömlővégen már csak 145), azzal mosták anno a krómozott Zsiguli lökhárító vastag, rászáradt zsírját, vitte rendesen, olykor a gyengébb festéket is leszedte.
Motormosásnál pillanatok alatt eltünt a sok éves olajsár, igaz 100 fok felett volt a vízhőfok.
Ha figyelmetlenül húzod meg az indító ravaszt kb. hanyattlök.
Szóval nálam óvatosan...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!