Ellenőrzések autókázás előtt?
Időnként el szoktam menni vezetni főként éjjel és leginkább szinte mindig a Szentendre-Visegrád közti útszakaszon vagy a környékén, ugyanis ott anélkül lehet száguldozni, hogy gyorshajtást követne el valaki hiszen az út adottságai miatt még sok helyen a 90-100 is nagyon sok. Itt viszont lehet rendesen pörgetni a motort és folyamatosan magasabb fordulatszámon tartani és maximálisan kihasználni.
Éppen ezért egy ilyen út előtt mindig leellenőrzöm az autót, hogy minden rendben e. Amit én szoktam, az az olajszint, hűtőfolyadék, fékfolyadék, világítás, gumik állapota. Olajcsere 9-10ezer km-enként, hűtőfolyadék is a legutóbbi olajcserénél lett cserélve.
Valakinek van esetleg még tippje miket érdemes átnézni az autón ilyenkor indulás előtt?
D ögölj meg mihamarabb te b arom,véletlen van
baleset,és mivan ha halált okozol te is, te o stoba.
Ha jól tudom, lehet a rendőrségen javaslatot tenni, hogy hol legyen gyakrabban sebesség ellenőrzés.
Azt hiszem élni fogok a lehetőséggel.
Jaj de sok itt a hülye..
Azt írta a kérdező tulajdonképpen hogy elmegy kocsikázni és nem lépi túl a sebességhatárt...
Amúgy kérdező, amiket a jogsi letételekor tanultál, azokat célszerű leellenőrizni elvileg mindig legalább a napi első elindulásnál. Tény hogy szinte senki nem ellenőrzi, de ha te ezt teszed szerintem bőven jó vagy.
Mi a baja mindenkinek, hogy sikerült ezt félreérteni? Pont azt írtam, hogy a sebességhatár túllépése nélkül tudok menni gyorsan. Nem azzal vagánykodok hogy kigyorsítás meg 0-100 meg autópályán 200-al, városban 200-al. Ezen az úton végig 90-el lehet menni mert lakott terület. +15km/h túllépés alatt a trafipax se büntet. Én olyan 98-100-al megyek max alapesetben de itt még annyival sem. Valóban lehetne menni 90-el de kanyargós az út viszont pont ez a jó benne, hogy nem kell száguldozni, mert ezen az úton már az 50-70 2-esben vagy 3-asban is elég izgalmas lehet. Viszont ez nem normál igénybevétel, ezért érdekelt hogy ezek mellett még miről érdemes meggyőződni indulás előtt. Fék és gumik nyilván fontos, futómű is jobban van terhelve hiszen nagyobb sebességnél jobban bedől az autó, intenzív fékezések miatt a fék is, a motor meg folyamatosan 3-4ezer körül pörög minimum tehát olaj, hűtővíz megintcsak fontos, világítás pedig alap. Nekem ennyi jut eszembe érdekelt még mi az ami fontos lehet.
Az első válaszolóknak ment is a lepontozás, valószínűleg a városban 40-el tötymörgő mobilozó hátradölős emberkék írtak akik azt se tudják hol vannak és másodpercenként nyomodják azt a k*va fékpedált mert éppen felébredtek és rájöttek hogy mobilozás közben még ment az autó de nem mentek neki épp semminek, lehet visszamerülni a mobilba, legolcsóbb legsz*rabb üzemanyagot (1500-ért töltsd tele) emberkék akik műszaki alkalmával cserélnek talán oljat vagy eladják kocsit mert széthullot.
Én karbantartom az autót, az műszakilag biztonságos, minden rendben működik rajta, két kéz a kormányon és nem a mobilt nyomkodom, nem lefekszek a kocsipadlóra és hátradőlök hanem ülés háttámla rendesen felállítva úgy hogy ki is lássak az autóból. Van aki vezetője a saját autójának és van aki utasa a vezetőülésben. Utóbbi inkább üljön buszra ott lehet nézni ki bamba tekintettel az ablakon meg mobilozni.
KÉRDEZŐ!
Úgy túnik, te egy szabálytisztelő, végtelenül következetes, meggondolt/megfontolt sofőr vagy.
Műszaki rálátásod példaértékű, és követendő.
Csak csodálni tudlak, hogyan lehet valaki ennyire tökéletes?
Egy ilyen zseniális pilótának csupán annyi tanácsot tudnék adni:
NE ELLENŐRIZZ SEMMIT, ÉS SOHA TÖBBÉ NE ÜLJ AUTÓBA! ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!