Miért silányul anyagban a német autógyártás?
Ez mindenütt így van, csak még ott a "németminőség" alatt sokan megveszik. Egyszerűen eladhatatlan lenne ha nagyon jól megcsinálnák, mert az nagyon megdrágítaná, az amúgy is q.va drága autójukat. AZ biztos hogy megetetnek nagyon sok embert ezzel a szar minőséggel.
Persze A Dacia is és még a többi is úgy készül, csak ott mindíg is elismerték hogy ez gyengébb minőség.
Konkrétan melyik termékükkel adódott problémád?
Vedd figyelembe azt is, hogy rengeteg tapasztalatuk van, és a korábbi autógyártásban sok anyag ment pocsékba, feleslegesen.
Nekem is van egy ránézésre elég gyengére tervezett motoros csodám, de olyanokat olvastam már róla, hogy nem akartam elhinni.
Hogy elment megbontás nélkül 5-600e km-t, meg hasonlók.
A baj inkább az, hogy erősen szakszervizekre támaszkodik a szerelésük az újabb autóknak.
Dokumentáció nélkül képtelenség szerelni sok típust.
Milyen anyagra gondolsz? Marha nagy általánosságokban beszélsz. Beltér? Motorikus? Vagy mire gondolsz?
Ma már nem 30 évre tervezik ezeket az autókat. De tudatosan. Senki nem vesz már 30 évre autót. És az autók életciklusa is ehhez lett igazítva. 6-7 évente jön egy új modell, 3 évente meg egy fészlift. És veszik az újakat. Autógyáraknak abban van a biznisz, ha kocsit adnak el.
Nem érné meg nekik, ha legyártanának egy modellt, amihez hozzá se kell nyúlni 20 évig. Majd 20 év után piacra dobnák a 2. generációt.
Ehelyett 20 év alatt gyártanak 2-3 generációt. Amik be vannak lőve 5-10 év közé, aztán onnantól kezdve használtan meg előjön rajta ez az. De ez valószínűleg az első tulajdonost, aki újonnan vette az autót, a márkakereskedésből, már a legkevésbé sem érdekli. Mert addigra nem lesz nála a az autó.
És ne felejtsétek el. Az gyártó nem abból él, hogy az 5. tulaj megveszi a 4.-től használtan az autót. És kitudja miylen hibái vannak. A gyártó az új autók eladásából él. Amit az első tulaj vesz. Hogy lesz-e baja 10 év után? Lesz. Érdekelni fogja-e ez a gyártót, vagy az első tulajt? Legkevésbé sem. Mert ő 10 év múlva már az új modellt fogja vezetni.
A belső minőség pedig nem mondanám, hogy romlott. Nézz meg egy 2003-as Audi A8-at, meg egy mostanit... Vagy bármit hasonlíts össze a 15 évvel ezelőtti önmagával. Mutass nekem egy olyan, ami jobb, szebb, testreszabhatóbb, minőségibb volt 15 éve, mint most.
Hát elég homályos számomra, hogy mire gondol a kérdező. Milyen anyag rosszabb?
A megbízhatósági hisztit meg hagyjuk már, régen sem mentek el karbantartás nélkül az autók több százezer km-t, most sem fognak. Plusz ki a franc akar 20 évig vezetni egy autót, úgy hogy fél millió km van benne? Hát már maga a beltér is ocsmány lesz általában ennyi idő alatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!