Wartburg 311-nél a termoszifonos hűtő miért forralta a vizet?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Olvastam, hogy az első generációs Wartburgokban még a DKW-tól örökölt termoszifonos hűtőrendszer volt, de a második generációnál ezt le kellett cserélni szivattyúsra, mert forralta a vizet. A kérdésem az lenne, hogy ennek mégis mi volt az oka? Mit rontottak el a mérnökök, aminek eredményeképp egy ilyen végtenelül egyszerű hűtő is felforralta magát? Vagy csak szimplán az volt a gond, hogy a motor mögé volt helyezve?2020. márc. 1. 16:16
1/2 anonim válasza:
Igen, ez már elég volt neki, mert a motorból érkező hő is hátrafelé ment, plusz a motor is hosszára volt téve és nem keresztbe, így a menetszél is csak az első hengert verette levegővel, a többi a hőt nyomta hátra felé, a második henger meg kapta két oldalról a hőt.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ!
2020. márc. 11. 20:27
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!