Mennyire volt jellemző a PRAGA 2M70-re hogy amikor sebességre kapcsol, rángat egyet?
Figyelt kérdés
Itt egy példa egy miskolci 260-as esetében, lehet is látni ahogy rángat és hallani, ahogy kapcsol 3:33-nál
https://www.youtube.com/watch?v=eQDuXst7iw8
2020. febr. 26. 21:34
1/5 A kérdező kommentje:
*rángat egyet A BUSZ
Bocsi, ezt most itt kiegészítettem a kérdést.
2020. febr. 26. 21:35
2/5 anonim válasza:
Ha nem volt jól beállítva, vagy a járművezető lába nem dolgozott jól, bizony jellemző volt. Ahogy manapság ZF 4HP-500 -nál is...
3/5 anonim válasza:
Nagyon. Messze nem volt olyan kulturált a működése, mint egy mai automata váltónak, vagy akár egy harminc évvel ezelőtti ZF-nek vagy Voithnak. A vezetőnek nagyon kell (kéne) figyelni, nagyon kényes a váltó a gázpedál kezelésére. Ha nem figyelnek, nem érzik, akkor I.-ből II.-be, és a II. fokozat rövidrezárásakor (ez nem igazi III., csak megszünteti a turbina szlipjét) is ránt egyet.
4/5 A kérdező kommentje:
Nagyon tanulságos volt a mellékelt videó!
Köszi a megosztást!
2020. febr. 26. 23:28
5/5 A kérdező kommentje:
Aha szóval nagyon érzékeny volt a váltó?
2020. febr. 29. 16:24
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!