A motorok alá miért tesznek álványt?
Figyelt kérdés
Teleszkóp terhelése ugyan az. Jó ha egyenesben van kisebb helyet foglal , de akkor a quadok alá miért tesznek?:) És ez a tengelyt fogja vagy a villát?(motoroknál)2010. júl. 24. 11:01
1/2 anonim 



válasza:





általában a crossok alá középső emelőt raknak ezáltal elemeli a földtől és terheletlenek lesznek a teleszkópok, másik hogy huzamosabb állás miatt a guminak nem tesz jót a nyomódás, betonnal való érintkezés, és szerint sokkal stabilabb egy álvány
2/2 anonim 



válasza:





Igen igaza van az elsőnek.Crossmotorok-endurok alá szoktunk emelőt tenni hogy a telók ne legyenek terhelve és a gumi se deformálódjon,mivel a motor súlya alatt is deformálódik a kerék,mert a guminyomás általában 0,2-1 bar között mozog.Valamint a gyorsasági pályamotorokhoz szoktak olyan emelőt készíteni ami a villánál fogva emel,de ott nem tehermentesülnek a teleszkópok csak a gumik.Lánckenésnél is nagy segítség az emelő...:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!