Kiegyenlítő tartály sapka hiba lehetséges?
Műanyag vagy fém kupak?
Ha műanyag akkor kisnyomású tartály sima kupakkal ami nem igazán tud "elromlani".
Ha fém akkor rugós aminek tartania kell a nyomást, ez már meg tudja magát adni a tömítésnél pl.
Nálam az volt hogy csak egy minimálisan jött a lé az egyik csőnél. Ami aztán rácsepegett a forró blokkra, ahonnan el is párolgott. Ráadásul csak nyomás alatt eresztett, hideg motornál nem volt tócsa az autó alatt. Menet közben 40-50km-enként szólt az autó, hogy alacsony a szint a kiegyenlítőtartályban. És valóban, állandóan tölthettem fel. Eltartott egy darabig, míg meglett a bűnös.
Esős időben a gőz simán lehet az esővíztől, ahogy ráesik a meleg motorháztetőre. Ha tegyük fel nem zár teljesen a kiegyenlítőtartály sapkája, tömítetlenség van, el nem tudok ilyen intenzív párolgást képzelni, hogy azon a kis résen pár nap, pár hét alatt decik párologjanak el.
Szerintem nálad is valami ilyen szivárgás lehet valahol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!