Szerintetek ez az autó milyen?
Tudom hogy kép alapján nem lehet ezt meghatározni! Hasonló árakban mozog ez a típus, és ez van a legközelebb hozzám.
első vagyok..
Kedves második.
Tényleg rosszul írtam mert azt kellett volna írni, hogy túl sok a kilométer óraállása. Több mint 300 ezer km.. ez sok.
De remélem, hogy a kérdező nem ostoba, és értette az első hozzászólásomat is.
Kérjed meg a tulajt tekerje vissza és akkor megveszed. Nekem is ez volt amikor a Seatomat vettük, vagy vissza tekeri, mert sok a 510 ezer vagy ,hali 275 ezer km-vel játt is a kocsi. Német származású svájci gárda tagé volt a kocsi, csak autópályán használta Róma és Vatikán között, olajat 10 ezer helyett 9999.5 km alkalmával cserélte.
Mikor jön rá a Magyar , hogy nem km. alapján veszünk autót hanem állapot alapján, oké értem én a kor egy szám, abörtön is csak egy szoba, dd akkor is, ki kéne nyitni a szemünket, meg kell látni a nyílvánvalót.
Tehát, ha ezt az autót 160ezerre vissza tekert kilométer-álással hirdetnék, akkor megvennéd?
Egy 15 éves autónál nem sok a 300ezer kilométer, sőt még az sem biztos, hogy nem tekerték ezt is vissza, a valós állapot pedig képekről nem felmérhető, amit még segít is a portál azzal, hogy az összes képre ráteszi a saját reklámját.
Arra számítani kell, hogy nem felújítva eladó az autó, és egy BMW költséges tud lenni, azt csak egy részletes árvizsgálás után tudod meg, hogy kb mire számíthatsz.
Sokan örülnek a friss műszakinak, holott azt arra is használhatja a nepper, hogy megvezesse vele a vevőt (feltételes mód)
Közel van hozzád, elmész megnézed, és ha még mindig tetszik, akkor szánj rá annyit, hogy szakszervizben nézesd át... ott rá tudnak nézni az előéletére is... ha pedig az eladó ebbe nem egyezik bele, akkor jobb, ha otthagyod.
Nyilván a gazdája megnézette és ismeri már, tudja hogy mit kell majd rákölteni és azért adja el.
Ilyet nem szabad megvenni, sokba fog kerülni.
Szerintem közepes.
Elég öreg 16 éves és a km sem kevés benne. Persze egy 16 éves dízelhez ez úgy rendben is van. Az ára ránézésre kb reális lehet a körülményeket figyelembe véve. Ez egy olyan autó lehet, amit nem megvenni nehéz, hanem később majd üzemben tartani. 300ekm fölötti dízelnél már bármi előjöhet, ami miatt ezt-azt cserélni kell. Az injektorok, nagynyomású szivattyú, lendkerék, stb cseréje még egy kommerszebb márkához sem két fillér. De egy sima kopóalkatrész csere, pl féktárcsa, vezérlés, stb is feltehetőleg drágább mulatság, mint pl egy Focushoz. Gondolom nagy a család, akiket rendszeresen kell nagy távolságokra hurcolászni, ezért kell feltétlenül ekkora dízel kombi...
Megmondom őszintén, én nem mernék belevágni. Ennyiért vennék valami 10 év körüli Focust, Astrát, Golfot, stb. Ezeket valahogy jóval kisebb rizikónak érzem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!