2013-as Ford Focus 1. 0 Ecoboost élmény?
A 101 lóerős 1.0-es Ecoboostos motor mennyire "szerethető"? Most egy 101 lovas 1.6-os Vectrám van, de azt mondják az Ecoboost jobban megy. Mostmár viszonylag sok embernek van 3.generációs Focusa. Érdekelnének az adatok (a neten olvasottakon kívül) hogy milyen fogyasztással jártok, milyen a gyorsulása és mennyi a motor fenntartási költsége.
Mindenki Válaszát várom és számítok rá!
Nem egy erőgép egy sem, viszont többe van a fenntartásuk mint egy hasonló korú Mazdáé, Hondáé, míg ezekben nincs turbó, nem igényel különösebb figyelmet a vezérlés, addig egy fiatalabb Fordnál, vagy Vw konszernes autónál ezekkel is kell számolni.
Ha normális fenntartható autót szeretnél akkor egy Civic vagy Mazda 3 jobb választás lenne hosszabb távon, nekem civic van ugyan de téli gumin, üzemanyagon, ablaktörlőkön kívül másra nem költöttem, a kopó alkatrészeket beleértve(gyertyák, szűrők, olajak)
Nem rossz gép.Nekem a 125-ös verzió van.Elég nyomatékosan.Nem lehet észrevenni hogy 3 hegeres.MAx ha nagyon kihuzatod a fordulatszámot.De ki az a hülye aki felhuzat egy ilyen motort 4ezerig mikor ezeke a motorok a 1500-2500 fordulatszám között a leg nyomatékosabbak.
NEm tudom hogy a 100 lóerős változat -nak milyena váltokiosztása.De talán 5 sebbeséges.Ezért a 125 lóerős jobban megéri mivel ez 6 sebbeséges.
Egyébként nekem 6 litert fogyaszt 100on átlagban.
Nyilván a gyorsulása nem ér fel egy Audi a6-oséval pl.De nem is ez e lényege.Hanem hogy kis fogyasztásal minnél jobb vezetési élményben legyen részed.Es ebben elég nyerő.
A karbantártásrol annyit tudok írni hogy ezek az autok nagyon elvárják hogy az olajat 10 ezer km-ként meg kapják.Sokszor kell ellenőrizni a hűtőfolyadék és az olaj szintjét.De ha megkpaják a megfelelő karbantartást akkor meg hálálják.
az 1.6 szívó 100LE után nagy csalódás lesz az 1.0T 100LE. Ekkora bódéba felejtős. Nem a 100LE kevés, hanem a köbcenti (turbó ide vagy oda).
én lebeszélnélek róla. dehogy megy jobban.
ebben az évjáratban még van bőven 1.6-os focus is, na az jobban megy :)
A gyorsulási adat ugye konstans padlógáz, ahol a turbó mindig tölt (rajt előtt is jól felpörgetve). De városban nem 4000-es fordulatról rajtolva fogsz közlekedni.
El lehet velük közlekedni csak az 1.6 vectraból átülve minden induláskor anyázni fogsz....
Fordokat nagyon kellemes vezetni, utolsó.
Amúgy a 3as Focusok nagy többsége dízel. Pont azért, mert az 1.6 szívó után nem volt benne normális benzinmotor, csak 1000res, vagy 1.5 turbó túl sok lóerővel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!