Gyújtókábel/ gyújtó gyertya tuning, érdemes?
Gondolok itt arra hogy vastagabb gyújtókábel kerülne be aminek vastagabb a szigetelése.
Vagy vannak a tű hegyű irridum gyertyák?
Csak olyan írjon akinek van tapasztalata vagy ért hozzá.
Szigetelés miatt vastagabb. Vezető típusa is mas. Kérdés hogy ez gyari trafoval es egyebb gyari alkatrésznél észrevehető e a különbség? Vagy ez pusztán verseny körülmenyek között jönne ki.
Gyakorlatilag hány % al javulna pl a gázreakcio egy gyujtokabel csere eseten?
Attol fugg... Ha egy ketutemu wartburgnal teszel be jobb gyujtokabelt, jobb (mondjuk isolator) gyertyákat a kínai helyett akkor szebb lehet az alapjáratod.
Figyelj egy auto gyujtasa a legtobb esetben 8-9 ezres fordulatig bombabiztos. Egy pakk uj gyertya legfeljebb egy benzines auto károsanyag kibocsájtását tudja gyári értékre hozni.
De most komolyan te hogy kepzeled a belso egesu motor mukodeset?
Kérdező!
És mi van azokkal a motorokkal, ahol közvetlenül a gyertyára applikálták föl a gyujtófejet, és NINCS klasszikus értelmbe vett gyujtókábel? :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!