Miért nem javítják az utakat Magyarországon?
Az autónak tökéletes műszaki állapotban kell, hogy legyen, hogy megfeleljen a műszaki vizsgálaton. Viszont az utak minősége, amin közlekedik, az borzalmas.
Példának okáért, Jász-Nagykun-Szolnok megyében csak rossz utakkal találkozok (leszámítva a Szolnok északi részéből kivezető utat).
Sokáig nagyrészt csak az M6-oson jártam, ami olyan tükör sima, hogy nem értettem sokan mért panaszkodnak. Aztán nagyjából egy fél éve Szolnokról haladtam Kecskemét felé. Életemben nem jártam még arra, így a GPS-re hagyatkoztam. Valami kis mellékútra vitt. De az valami katasztrófa volt. Nem volt egy tenyérnyi sima felület. És olyan kráterek voltak, hogy én még biciklivel se mernék végigmenni rajta, nemhogy autóval. Lépésben lehetett csak haladni egy nyomon. Ha valaki jött szembe le kellett húzódni a kukoricásba. Egy 20 km-es szakaszt sikerült 1 óra alatt teljesíteni. Még életemben nem jártam ilyen úton. Szerintem ezekhez az utakhoz mióta a világháborúk után megépültek, hozzá nem nyúltak még. Ekkor értettem meg a panaszokat. A budapesti utak ehhez képest nagyon jó állapotban vannak.
Gondolom erőforrás (pénz, munkaerő) hiány az oka. Pontosabban nem oda teszik a pénzt, ahol szükség lenne rá. Hanem inkább pl stadionokba és M. Lőrinc bankszámlájára kerülnek a milliárdok, mert azt fontosabbnak tartják a döntéshozók. Ők úgysem járnak erre, így nekik nem fontos.
Mert nincs (nem jut rá) pénz. Annak ellenére, hogy az állami kiadások rendre, minden évben meghaladják a bevételeket már időtlen idők óta.
Plusz ez inkább az önkormányzatok felelőssége, de hát állami pályázat nélkül abszolút nem költenek ilyenre, önerőből lehetetlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!