Ha elvileg hengerfejes az autó akkor így tényleg meg lehet állapítani?
Nézd meg, az olajat a beöntőn vagy a nívópálcán, ha "kakaós" krémszerű, akkor a motorba folyik a víz.
Ha benzines az autó, akkor érdemesebb megtaposni a motort és leszállni a gázról. Olyankor elzár a pillangószelep, berántja a vizet a motor, és nyomot hagy a kipufogófüst az úton a gőztől.
Ha elrepedt a hengerfej, ugyanúgy befolyik a motorba a víz.
A fehér füst akár gőz is lehet, oda kell tartani egy kartonpapírt és nézni, hogy foltot hagy-e rajta, de különben meg fölé hajolsz és érzed, ha gőzölög. Ha nem érzed rajta, hogy gőz, akkor az olajat eszi, az akár a turbóbol is belekerülhet.
Elmondhatnád lassan, milyen autóról van szó.
Bocsi azt kihagytam. Passat B6 2007.
Kiprobálom amit írtál.
Én nem tudom, ti honnan szeditek azt a hülyeséget, magyarázzátok már meg, hogy én is értsem.
Különben is, a hűtővíz egy zárt rendszer, mivel zárva (nyomás alatt) kell tartani, hogy ne forrhasson fel, ellenben a kartellel, amit nyitva kell hagyni (lásd kartergázcső), hogy a túlnyomás leépülhessen. Most egy pici logikával már belátható, hogy mért befelé folyik a víz. Vitatkozhatunk nyugodtan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!