Melyik a legjobb 50-es motor?
Szerintem a Simson, mert váltós, jól rugózik ,kényelmes, nagy az ülés, a kátyúkat meg se érzi, fillérekből meg lehet építeni nagyon jóra (26 ezer forint olyan tuning, amivel 100-105 a vége, és fogyaszt 3,5-4 litert.
Olcsó, mindent megkapsz hozzá, nagyon egyszerű szerelni, és karbantartani.
A használata is gyerekjáték.
És egy normálisan megcsinált Simson SOSEM hagy ott az út szélén. Engem hazahozott már szar gyújtással, eldugult a karbim (kipróbáltam milyen a noname benzin..hát nem ajánlom senkinek) aztán az út szélén megcsináltam 5 perc alatt.
Egy gyári Simson bontatlanul elmegy 40-50 ezer kilométert, erre konkrét példákat is tudok említeni.
Szóval szerintem ár/érték, vagy ár/megbízhatóság kategóriában mindenképpen az első helyen végez
1. vagyok.
Mi nem tetszik, mondjuk ebben: [link]
Az ülésen kívül (az hamarosan egyenesre lesz cserélve)
Elég nagy hülyeség egy 2000 valahányas sportmotort egy 80as évekbeli utcaival összehasonlítani. Akkor inkább RS vs NSR azok egy csoportba tartoznak. Én inkább NSR-t venném mert az mégis japán és olcsóbb a cucc hozzá mint egy olaszhoz.
Az a simson elég szép :P Nekem is volt de gyári minden rajta kivéve a festést. 75 ezer ft volt azóta semmi baja csak 1 tűgörgö, benzincső, gumi. Pár ezer ft-os kiadás.
Nekem ez kb 100-ban van, és majdnem annyival megy, mit egy gyári RS, csak nem olyan zümmögő a hangja, és kevesevbbet eszik :)
Nekem nem kéne 50-es gyorsasági.
Az kb olyan, mint a mopedautó.. semmilyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!