Visszaülni egy régi autóba?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Itt nem az évjáraton van szó, hanem típuson.
A corolla az híresen megbízható autó. Ahogy a suzuki, mitsubishi, az összes toyota, honda és úgy általánosságban a japán gépek tartósságra a legjobbak. Ez vitán felül van.
A ford viszont ismerősi körben is finoman szólva egy botrányos minőségű amerikai autó... Az amerikai autók megbízhatatlanok általában, ahogy az amerikai gépek is... Ismerősi körben volt harley-k, mind többet állt szervízben mint használatban, tesómnak van egy japán enduroja, sohasem volt baja még.
Ismerősi körben voltak fordok, pár éves korukban motort kellett cserélni meg hasonló finomságok, illetve a totalcaron van több cikk, hogy hegesztési hibásan jönnek már a kocsik a gyárból, vagy olyan típushibák vannak az újabb kocsikban is, hogy megszorul a motor stb.
Elmondok neked egy meglepő dolgot... 10 évvel ezelőtt egy honda került 7 millióba, a bmw 17-be... Most használtan ugyanaz a honda többe kerül, mint a bmw.
Szerinted miért? És van rá kereslet, viszik ezeket a megbízható kocsikat, mert ha nem rozsdás, nem rossz a hangja a motornak, egybe van a kocsi, akkor azzal valószínűleg nem lesz gond, csak kopó alkatrészt kell cserélni. Ameddig egy bmw-n mire hazaérsz, már fél műszerfal karácsonyfa, mert ennyi ideig tartott ki az akksi saru lehúzós módszer.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#4
Amerikai tulajdon, de Németországban fejlesztik az európai piacra szánt autót ez a cikk szerint. A tapasztalataim szerint kerülendő márka.
A legutolsó tapasztalatom a fordal, ez a videó, amit ma láttam a speedzoneon:
https://www.youtube.com/watch?v=HpiDbFa_cy0&t=2392s
A legújabb RS-ből 2 lerobbant, tesztautók,
Ahányszor fordról hallok, mindig azt olvasom, hogy szar az autó. A te kérdésedben is azt olvasom, hogy szar. Reggel a videóban is ezt hallom, hogy szar... Előtte is folyamatosan ez ömlik a csapból mindenhonnan...
Nem lehet, hogy tényleg szar ez a típus?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Véleményem szerint az euro 3 után túl sok hibaforrás van már egy autóban. Persze voltak korábban is problèmás motorok (2.5 tdi, stb), de ma már egy megbízhatónak mondott autóban is van egr/dpf/kettőstömegű/porlasztó/magasnyomású..
Van egy Euro 5 mercim, ha azon valami tönkremegy, minden alkalommal zsebbenyúlós. Euro 2-es E36 váltó és kuplung csere 90e ft bonottt váltóval, új kuplunggal(én nem látok elúszó százezreket, ha valami baja lesz)
Napi használatra már nem kellene, öreg, hangos, kényelmetlen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Fordnál TDCI-nek nevezik, és itt egyszerűen az van, hogy a Corollában nincs ennyi elektromos vacak. Mivel 13-évvel öregebb.
Ez minden gyártónál így van kb. A mostani Toyota sincs olyan mint a 94-es Corolla.
Ezt leszámítva tényleg kb. mint amit írtak, nincs pénz fiatalabbra.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
2es vagyok
Történetesen nekünk is kuka lett egy 2007es 1.6 TDCI Focus, és annyira értéktelen volt az autó 2018ban is, hogy egy fillért sem érte meg rákölteni (elment a kompresszió, komoly baja volt, de meg se bontottuk). Ettől függetlenül nem mondanám szar szerkezetnek, én kimondottan szerettem vezetni, és sok más embernél hibátlanul fut ez a motor 400 ezer km-el is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!