Visszaülni egy régi autóba?
Itt nem az évjáraton van szó, hanem típuson.
A corolla az híresen megbízható autó. Ahogy a suzuki, mitsubishi, az összes toyota, honda és úgy általánosságban a japán gépek tartósságra a legjobbak. Ez vitán felül van.
A ford viszont ismerősi körben is finoman szólva egy botrányos minőségű amerikai autó... Az amerikai autók megbízhatatlanok általában, ahogy az amerikai gépek is... Ismerősi körben volt harley-k, mind többet állt szervízben mint használatban, tesómnak van egy japán enduroja, sohasem volt baja még.
Ismerősi körben voltak fordok, pár éves korukban motort kellett cserélni meg hasonló finomságok, illetve a totalcaron van több cikk, hogy hegesztési hibásan jönnek már a kocsik a gyárból, vagy olyan típushibák vannak az újabb kocsikban is, hogy megszorul a motor stb.
Elmondok neked egy meglepő dolgot... 10 évvel ezelőtt egy honda került 7 millióba, a bmw 17-be... Most használtan ugyanaz a honda többe kerül, mint a bmw.
Szerinted miért? És van rá kereslet, viszik ezeket a megbízható kocsikat, mert ha nem rozsdás, nem rossz a hangja a motornak, egybe van a kocsi, akkor azzal valószínűleg nem lesz gond, csak kopó alkatrészt kell cserélni. Ameddig egy bmw-n mire hazaérsz, már fél műszerfal karácsonyfa, mert ennyi ideig tartott ki az akksi saru lehúzós módszer.
#4
Amerikai tulajdon, de Németországban fejlesztik az európai piacra szánt autót ez a cikk szerint. A tapasztalataim szerint kerülendő márka.
A legutolsó tapasztalatom a fordal, ez a videó, amit ma láttam a speedzoneon:
https://www.youtube.com/watch?v=HpiDbFa_cy0&t=2392s
A legújabb RS-ből 2 lerobbant, tesztautók,
Ahányszor fordról hallok, mindig azt olvasom, hogy szar az autó. A te kérdésedben is azt olvasom, hogy szar. Reggel a videóban is ezt hallom, hogy szar... Előtte is folyamatosan ez ömlik a csapból mindenhonnan...
Nem lehet, hogy tényleg szar ez a típus?
Véleményem szerint az euro 3 után túl sok hibaforrás van már egy autóban. Persze voltak korábban is problèmás motorok (2.5 tdi, stb), de ma már egy megbízhatónak mondott autóban is van egr/dpf/kettőstömegű/porlasztó/magasnyomású..
Van egy Euro 5 mercim, ha azon valami tönkremegy, minden alkalommal zsebbenyúlós. Euro 2-es E36 váltó és kuplung csere 90e ft bonottt váltóval, új kuplunggal(én nem látok elúszó százezreket, ha valami baja lesz)
Napi használatra már nem kellene, öreg, hangos, kényelmetlen.
Fordnál TDCI-nek nevezik, és itt egyszerűen az van, hogy a Corollában nincs ennyi elektromos vacak. Mivel 13-évvel öregebb.
Ez minden gyártónál így van kb. A mostani Toyota sincs olyan mint a 94-es Corolla.
Ezt leszámítva tényleg kb. mint amit írtak, nincs pénz fiatalabbra.
2es vagyok
Történetesen nekünk is kuka lett egy 2007es 1.6 TDCI Focus, és annyira értéktelen volt az autó 2018ban is, hogy egy fillért sem érte meg rákölteni (elment a kompresszió, komoly baja volt, de meg se bontottuk). Ettől függetlenül nem mondanám szar szerkezetnek, én kimondottan szerettem vezetni, és sok más embernél hibátlanul fut ez a motor 400 ezer km-el is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!