Szét kapcsoló turbó?
Miért kapcsolhatott szét a turbó vagy miért tette magát vész üzemmódba az autó?
Ma kb 160km tempóba egyszer csak elment a turbó nyomás. Lealitás után vissza jött. Diag azt írta,hogy a turbó vagy a turbó közt valahol rövid zárlat van. Holl történhet zárlat ? Ez lehetséges mert a turbó legmagasabb pontján ( bocs nem tudom mi a neve, csövek mennek bele és nem a csiga )szivárog az olaj.
Kérdem én,hogy hol lehet zárlatos és miért kapcsolt le a turbó ?
Golf 4 74kw
Kérdésekre szívesen válaszolok.
Hogy tud egy turbó, ami egy mechanikus eszköz, a kiáramló kipufogógázok folyamatosan hajtják, szétkapcsolni, lekapcsolni, pláne rövidzárlatos lenni?
A leírtak alapján valamelyik érzékelőtől (akár pl a turbónyomás érzékelőtől) tűrésen kívüli jelet kapott a motorvezérlő. És nem a turbó "kapcsolt szét" vagy "le", hanem a motorvezérlő tette ennek következményeképp vészüzemmódba a motort. Ha újraindítod akkor kvázi reseteled a tűrésen kívüli jelet. Amíg megint be nem fut egy ilyen, addig normálisan működik.
A leírásod alapján a hiba diagnosztizálása és elhárítása meghaladja a felhasználói lehetőségeidet. Fordulj szervizhez! Látatlanban nem lehet megmondani mi a hiba. Minimum élő adatokat kellene kiolvasni a motorból, ami alapján el lehetne indulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!