A Diesel autóknál normális, hogy picivel később indul be a motor, mint a benzinesnél?
Ez egyáltalán nem probléma, ha mindíg úgy indul.
Lehet a hideg miatt is hogy többet kell tekerni neki.
De át kellene nézni hogy minden rendben van e, az akkutól a generátorig, mert a dizel érzékenyebb ha nyengül az akku.
Az izzitást is érdemes lenne megnézni.
Főleg télen, és idősebb dízelnél normális lehet.
Az a lámpa, az izzítás lámpája, hidegben várd meg míg elalszik, aztán várj egy halk kattanást a motortér felől, vagy nézd a többi lámpa valamelyikét, pl. az olajnyomásét, az egy picit felerősödik, akkor van igazából vége az izzításnak, s akkor gyújtást vedd le, add rá, és indíts!
Ha szokatlanul lett sok a tekerés, akkor keresd meg a motoron az izzítógyertyák tetejét, add rá a gyújtást, és óvatosan nézd meg kézzel, hogy melegszenek-e.
3. Te aztán tudsz hülyeséget írni.
Az izzó gyertyát próba lámpával kell letesztelni, a vége az sose melegszik fel hogy ujjal is lehessen érezni, mert a hideg motor úgy is elvezetné a hőt.
Nem kell megvárni amíg lekapcsol az izzítás, mert UTÓ IZZÍTÁS is van.. Nézz ennek utána hogy működik.
Próba lámpával? A lónak a fülét.
Ampermérővel, vagy kiszerelés és feszültség alá helyezéssel.
Mióta szerelnek a pékek/cukrászok autót, főleg dieselt?
Pl. az Audi 80-asnál, vagy a 3-as diesel Golfnál párhuzamosan vannak kötve az izzítógyertyák. Ott mit próba lámpázol? Istenem, add, hogy ne öregedjek meg. vagy ha mégis, ne butuljak el!
Keves #4.! A kérdésből inkább arra gondoltam, hogy öregebb dízelről van szó, azoknál működik a ráizzítás az első indításra, és utána az utóizzítás amit írsz, is hasznos, amelyiknél már van.
Aki ilyet kérdez, annak nincs műszer és kiszerelésre hajlam, annak első lépésnek működik az izzító gyertya kézzel való szemrevételezése, hidd el gyakorlat...
Írtam a 3. válasznál, hogy "öregebb autó..."
Az izzítógyertyát, ha megtalálja megnézi tapintással, ha nem találja nem...
Én egy sima vezetékkel letudom tesztelni az izzítógyertyát.
Egy hosszú vezetéket rá az akku + sarkára majd a másik végét a gyetyához és ha szikrázik, serceg akkor az a gyertya jó. ÉS az utó izzítás miatt meg felesleges várni sokat vele, 15-20 mp után lehet inditani.
Gondolom autófüggő is. Nekem eddig két dízel autóm volt. Mindkettő az első főtengelyfordulatra azonnal indult télen-nyáron, két hetes állás után is. De a 3 másodperc nem olyan borzasztóan hosszú idő, hogy abnormálisan sokat kellene "köszörülni" az önindítóval.
Szerintem ez még jó így, nem gondolnám hibának. Függetlenül a hajtóanyagtól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!