Lakatosoktól kérdezném, ha küszöbcserénél peremezek a
küszöb javítót peremezzem inkább vagy az autón
kivágott részt peremezzem és a javítóívet hagyjam meg
gyárinak?
Most küszöbről vagy javítóívről beszélsz? A küszöböt ne peremezd, hanem furkáld le és cseréld ki az egészet! A javítóívnél a sárvédőt szoktam.
2020. jan. 13. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
2/15 A kérdező kommentje:
Nem szeretném a teljes küszöböt lefurkálni, mivel a felső részének semmi baja nincs, és nagy szívás lenne teljesen szétbontani, el szeretném vágni síkban, és a javítóemelet is ugyanígy, a kérdés az, hogy melyiket peremezzem be inkább?
2020. jan. 13. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
Küszöbnél ritkán peremeznek végig, ott szokták vágni ahol el lehet csalni főleg mert sok esetben van rajta műanyagborítás és/vagy rücsi, ívnél inkább az eredeti megmaradt részt praktikusabb leperemezni és arra tenni rá a javítót
2020. jan. 13. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
#2
Igazi kókány munka lesz, de a te dolgod. A peremezésnél is hozz ilyen határozott döntést és peremezd azt, amelyik szimpatikusabb.
2020. jan. 14. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
6/15 A kérdező kommentje:
Négyes, köszönöm szépen a segítséget, erre voltam kíváncsi. Itt nincs műanyag burkolat. A többi választ is köszönöm, a rossz indulatnak értelme nem sok van, ez egy 35 éves autó amit le akartak adni bontóba, a tulaja beteg és nincsenek olyan körülményei hogy másikat vegyen. Eddig is ingyen javítottam neki, most megpróbálom megmenteni a bontó elől, hogy két év műszakit kapjon. Képzelhetitek, hogy nem egy ot gép jelenleg sem. Én gyakorolni szeretnék rajta, hegesztettem már elég sokmindent, de autó karosszériát nem, ezért voltam kíváncsi a technikai mesterfogásokra.
Nem rosszindulatból, hanem tapasztalatból írtam. Amit te akarsz csinálni, az jóval több munkával jár és közel sem lesz olyan végeredménye mint egy normális küszöbcserének.
Mire végigvágod, beperemezed és és fölhegesztgeted, addig lefurkálva még a kárpitok lebontásával együtt is hamarabb végzel. Ráadásul nem vetemedik el, lényegesen erősebb, nem kell telibe gittelni és az az üregvédelem is hatékonyabb lesz.
Ha már dolgozni akarsz, végezd jól a munkádat a hegesztés gyakorlását pedig csináld levágott hulladékanyagokon.
2020. jan. 14. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
Én is azt mondom továbbra is, hogy cserélni jóval egyszerűbb lesz....nem mellesleg, ahogy te akarod csinálni, azt elkaszálják nagy eséllyel a műszakin
2020. jan. 14. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Lemezeken gyakoroltam, magával a hegesztéssel szerencsére tisztában vagyok, csak az autós dolgokkal kevésbé. Én azért félek a lefúrástól mert attól tartok utána a hézagok nem lesznek jók, csúnya lesz az egész, illetve esetleg a kasztni tekeredik vagy bármi más attól hogy kivágom a teljes küszöböt.
Miért kaszálnák el a műszakin? nem röntgenezik végig a kocsit, fémből van? fémből. ennyi.
Nemmellesleg nem létezik a világ összes autójához küszöbjavító amit csak bemegyünk a küszöbboltba és polcról levesznek, precízen lehajtani sem tudnak itthon teljes küszöböt egészen az ajtókéder alatti ponthegesztésekig, főleg hogy ha le is hajtatod az egyetlen profil az elejétől végéig, miközben rengeteg autó van ahol szélesedik satöbbi.
Valahol ajtófalcban szokták elcsalni.
Nyilván restaurálási szinten más a dolog egy 6 milliós projecten, de itt szerintem nem erről van szó.
2020. jan. 14. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: