Norbi658441 kérdése:
Mitől lehet, hogy kigyorsításkor ingadozik a fordulatszám?
Figyelt kérdés
Egy 2003-as Toyota Avensisről van szó 2liter diesel manuális váltóval és arra lettem figyelmes, hogy 4esbe vége a falunak nyomok egy padlót és amikor a fordulat 2ezer környékén van megjön a turbó nyomás és megemelkedik a forulat 2300-ra aztán visszaesik 2100-ra pl. 2x,3x ez megtörténik utánna már nem. Mostanság errefelé -2fokok vannak, lehetséges, hogy ennyire elpörögnének az első kerekek? De a kipörgésgátló nem jelez semmit.2020. jan. 12. 21:42
1/5 anonim válasza:
Ha nem a gumi, akkor a kuplung csúszik.
2/5 anonim válasza:
Ha a kuplung csúszik az nem így néz ki, mint amit ő leírt. Szóval nem az lesz.
3/5 anonim válasza:
Azt azért csak éreznéd tán ha a kerék pörög ki vagy a kuplung csúszna meg.
4/5 anonim válasza:
Ha a kuplung csúszik, az pont így néz ki. Ha a kerék pörögne ki (4-esben azért durva lenne egy dízeltől), akkor a sebességmérő is feljebb menne, aztán visszaállna.
5/5 Slowrider válasza:
A kerekek elpörgését simán érezned kellene. Ha nem érezted, akkor ez bizony kuplung.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!