Szakmunkás minimálbérből fent lehet tartani egy ilyen autót?
Nem fogod tudni fenntartani. Egy zugszerelő, aki valamennyire ért hozzá, majd a hibakódok kiütéséért meg egy kis mókolásért el fogja kérni a kis minimálbéredet...
természetesen számla nélkül
120 ezerből suzukit sem egyszerű fenntartani, ha örököltél, akkor az lesz a te autód!
addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér bástya!
azért akarsz élni, hogy fenntarts- eltarts másik német által lehasznált hitvány gané túlárazott autót?
szép életcél
Nem hiszem hogy fenntudnad tartani de ki tudod szamolni muszaki adatok alapjan hogy mennyi lenne ra az ado, kalkulatorban kiszamolod milyen biztositasi ajanlatot kapnal ra, utananezel mennyit fogyaszt es mennyibe kerulne 1 honapra a benzin ha 100 km-t mesz.
Utana meglatod mennyi penzed marad es belekalkulasz valamennyi arra hogy lehet javitani is kell. De lehet hogy makod lenne es pl 5 evig meglenne az auto de olajcseren meg gumikon kivul semmi nem kellene.
En nem minimalberbol elek, kulfoldon dolgozom szakmunkat de es sem vennek ilyen autot mert realisan gondolkodok.
Olyan aranyos mindenki aki itt hápog. Szakmunkás minimálbérből megvenni sem tudnád ezt az autót..Nem hogy fenntartani. Ez egy 10 millás gép még most is. Ha nem több
Tök ellentmondásos az egész. Aki szakmunkás minimálbérből él, az nem fog ilyen autót venni. Aki pedig 10 millióért vesz autót, az fenn fogja tudni tartani. Feltételezve, hogy az összvagyona nem 10,5 millió, amiből 10-et kocsira költ.
Egyébként ez egy viszonylag új autó. 3 éves kocsit nem kell havonta szervizbe vinni. Mindenki meglátja, hogy húúú némeeeet. Hú merciii. Tuti egy vagyon! Nem.
Ha nem taposod szét a lelkét, meg megkapja a törődést, 5 éves koráig nem lesz ennek semmi baja. Nyilván vannak kivételek.
Szóval ja. Aki 10 milláért vesz kocsit, annak lesz még annyi pénze, hogy fenn is tartsa.
Ezt nem lehet lebontani Ft/1000 km-re. Lehet hogy 3 évig hozzá se kell nyúlni a kötelezőkön kívül. Meg az is lehet, hogy egy év alatt rá kell költeni 1 milliót. Utána meg 2 évig semmi.
De amúgy kérdem én... Aki károg, hogy egy vagyon ez az autó. Ha 10 milliós kocsira ráköltesz egy évben 500 ezret. Az a vételár 5%-a. Az sok?
Vannak ilyen 1 milliós szétrugott Passatok, meg BMW-k, amik bármikor elnyelnek még egy milliót. Ha arra költesz egy évben 500 ezret, akkor az sok? Az autó értékének az 50%-a. Szóval viszonyítás kérdése...
Hányan, meg hányan vannak aki folyamatosan költik az egymilliós kocsira a százezreket. És meg van nyugodva, hogy nem is kerül sokba fenntartani...Mert hát itt 40 ezer. Ott 80 ezer. Ott 120 ezer. Amott 90 ezer. Kis részletekben nem szúr szemet. Aztán a kocsira ráköltöd egy év alatt a piaci értékének a felét. De ha egy 10 milliós német prémiumra egy évben egyszer kell kiadni 400 ezret, akkor meg "úristen micsoda pénztemető".
Hagyjuk már...Az tény, hogy többe kerülnek a normál dolgok, mint egy Suzuki Swiftnél. Többet fogyaszt, drágább a gumi, meg a biztosítás, meg ilyenek. De nem csillagászati összegekre kell gondolni. Ne gondold, hogy egy 5 milliós Fordot fenntartasz évi 80 ezerből, de egy ilyen Merci meg évi másfél millió... NAgyon sokan úgy óbégatnak itt, hogy életükben nem is ültek még 3 milliónál drágább kocsiban... De tudják, hogy minden német egy pénztemető, mert hát megmondták!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!