Akkumlátor feszültség 12,2V téli éjszaka után?
Ha rövid utakra használod, előfordulhat, hogy nem tudja a generátor rendesen feltölteni. Ez sem normális, mert ilyen alacsony feszültségen már károsodik az akku, sokkal rövidebb lesz az élettartama.
Töltsd fel teljesen vagy egy hosszabb út után ellenőrizd le másnap. Ha akkor is ilyen alacsony lesz a feszültség benne, akkor kuka.
Nekem is ilyesmi évek óta. Ettől függetlenül mindig indul rendesen. A generátorom 14,3-14,4V-tal tölt és 220-240km-es utakra használom az autót.
Azt ugye tudod, hogy ha dízel autód van és nem valami ezer éves őskövület, előizzítás már akkor van, amikor még csak lenyomtad a távirányító gombját, hogy kinyisd az ajtót. Ettől is mérhetsz alacsonyabb értéket.
Ha viszont észrevehetően erőtlenül teker az önindító, akkor vagy nincs rendesen feltöltve az akku, vagy valóban lassan a végét járja.
Szerintem az már egy picit kevés, ha létszükséglet az, hogy minden reggel induljon a kocsi, cseréld ki. Ha rá tudsz néha töltögetni, egy darabig még azért vsz. bírni fogja.
Érdemes levenni a sarukat és kicsi drótkefével lepucolni róluk a rozsdát meg ha van ilyen kékes szürkés habszerű korrózió akkor azt, esetleg meg is smirglizni kicsit hogy jó legyen az érintkezés - az ilyen nyögvenyelős indulásokat az is tudja okozni ha a saruknál gyenge a kontaktus.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!