Igaz, hogy a magyarországi első forgalomba helyezésű autókkal kevesebb a hibalehetőség, mint a külföldről behozottakkal?
Általánosságban biztosan nem igaz, hogy magyarországi első forgalomba helyezésű autókkal kevesebb a hibalehetőség, mint a külföldről behozottakkal.
Az igaz, hogy a jónak kint is ára van, és a nepperek a kínálat legalját hozzák, amit olcsón megkapnak, nyilván nem véletlenül.
Ellenben itthon, a kevésbé tehetős és fizetőképes piacon jobban spórolnak a karbantartással, pláne az autó 10 év fölötti korára a sokadik tulajdonosnál.
A megoldás: kintről hozz magadnak, ne itthoni neppertől vegyél hanem kinti magánszemélytől, és ne a kínálat legaljából válassz.
#1#
Az egy dolog, hogy Németországban milyen előírások vannak, az meg egy másik dolog, hogy hol tűnnek el a megtett kilométerek a számlálóról.
A németeknel is azért vásárolnak autót, hogy használják azt, és az ország területéből is adódik, de ott nem 10ezer kilométer az éves átlag futás, hanem 30ezer körüli.
Nyilván vannak kivételek, valóban kevesebbet futott autók, no de ki hiszi el,chigy szinte az összes behozott autó 200ezret se ment a 10-15 év alatt?
Nálunk erre van igény, tehát tekerik az órát.
Azt én is hallottam, hogy a külföldi (német, osztrák) autók aránytalanul jobban rozsdásodnak, mert ott agyonsózzák az utakat.
A km-állás túl van misztifikálva: nem km-állást veszel, hanem állapotot. Vásárlás előtt át kell nézetni szakműhelyben, milyen állapotú.
Amilyen tapasztalatok ismeretségi körömben vannak, ezek után nálam külföldről behozott autó egy az egyben ki van zárva. Magam meg nem megyek ki értük, vagyis kizárólag új korától Magyarországon használt autó jöhet számításba. De ez én vagyok, nem kell mindenkinek így gondolkodnia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!