Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Minél drágább egy autó, annál...

Minél drágább egy autó, annál rosszabb?

Figyelt kérdés

Lehet, hogy hülyén hangzik, de miért van az a járműgyártásban, hogy 1 autó minél drágább, annál szarabb, megbízhatatlanabb?


Például ezekre a típusú kérdésekre gondolok:


https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__10..



https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__10..


Minél drágább, annál szarabb... És nem az elektronikájára gondolok, egyszerűen már a motorja is szar, például a kérdésben is írják, hogy az N-es motorkódos kocsikat kerülni kell, vagy az e34-ben is vannak híresen szar motorok, de az újabb e60-ban is, modern elektronika is hulladék benne állítólag. De a 10 éves merci sem különb



Aztán ottvannak a takarékos autók, pl. dacia duster: nagyon híresen strapabíró és megbízható autó, a suzukik javarésze, pl. a régi stift, ami alól 25 évesen ha kirohad a kasztni, a motor még mindig megy.

Az újak is hasonlóan jók állítólag.



Aztán ottvan a VW - a motorfelújító, ahol dolgozom, a híres VolksWagen motorok felújításából él. Ha suzukiból kellene megélni, az nehéz lenne, mert 30 év alatt volt összesen 2 db. (lestrapált pizzafutár stiftek valami 800ezer km-el)



A legmegdöbbentőbb mégis az, hogy legalább 5x-ösét elkérik érte árban, én, ha vennék ilyen drága szart, legalább azt elvárnám, hogy strapabírásban legalább annak a szintjét érje el, amit a japán autók képviselnek... Nem pedig azt, hogy a motorokat úgy kell mazsolázni, hogy egyik sikerült, egyik nem, aztán majd a hülyének ha nincs szerencséje a fél autó árát majd folyamatosan rákölti generálra, mert a mérnököcskének nem sikerült a papíron minden típus, ami ki van adva.


Ezekkel az olcsóbb autókkal meg sokkal kevesebb baj van úgy általában,szerintem afelárért pont fordítva kellene működnie


2019. dec. 27. 11:51
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Minél erősebb/modernebb egy motor annál nagyobb a meghibásodás lehetősége és annál nagyobb a javítási költség...

ez magától értődő.


Egy dusterbe olcsó, egyszerű motort tesznek viszonylag így logikus, hogy ritkábban fog meghibásodni vagy hogy tovább fogja bírni.


De szerintem még mindig a lóerő/liter arány a mérvadó motorok terén ami az élettartamot jelenti.


Egy 26 lóerő / literes autó sokkal tovább fogja bírni mint egy 100-110 lóerő / literes autó.

2019. dec. 27. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

de nem csak az....


egy 10 éves prémium autón mindig tönkremegy valami, folyamatosan kell szervízbe hordani, mert úgy világít mindig minden, mint a karácsonyfa rajta... tudom, mert sofőrködtem ilyen autókban...


aztán amikor elég dolog világít rajta,már el sem lehet indulni az autóval... egy rémálom az egész.

2019. dec. 27. 12:07
 3/11 A kérdező kommentje:
és nem csak a motor... minden tönkremegy rajtuk!
2019. dec. 27. 12:07
 4/11 anonim ***** válasza:
Akik 20 millió felett vesznek kápére kocsikat többet is azokat ez nem érdekli sem érinti 2 max 3 évesen lecseréli új garisra .Nekik ez a villogás alap . A tömeg akar full kategóriát használtat venni miközben állandóan sorban áll spórolni a kinai kajásnál .Használati cucc jobb esetben 5 évre vannak teremtve . A melósnál jönnek ki a rongyolódások komoly hibák . Ezek is ha nem típus hibák 6 évtől .
2019. dec. 27. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Nem az árán múlik hanem a korán, fogyasztói társadalom van, minél modernebb,annál jobban van túlbonyolítva, és élettartam kiminimalizálva.
2019. dec. 27. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ugye , mondtam . Nem biztos hogy kukára ment benne minden hanem jelzi hogy cserés lesz vagy letilt az életed védelmében . Az cink mikor a 10 ezres olajcserét nem intézik több gazdán keresztül . Ez a csöveskedés megmaradt már kezdték az E30 Bmw nèl mikor kikötötték a fed3lzeti rendszert ha jelzett és az olajra ráöntöttek inkabb mert ez stabil gép bírja .
2019. dec. 27. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
49%
Nem. Minél drágább, annál jobb.
2019. dec. 27. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 Nyakasparasztgazda ***** válasza:
59%
Az E10 az oka mindennek...
2019. dec. 27. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

A drágább autó bonyolultabb, összetettebb, így szükségképpen érzékenyebb. Több a hibalehetőség, ami idővel természetesen elő is jön. A Dacia Duster elektromos ülésállításának memóriafunkciójával nyilván tizenöt éves korában sem lesz gond a Dusterben, merthogy nincs benne ilyen. A tizenöt éves prémiumokban olyan dolgok hibajelzései világítanak, aminek zöméről a Dacia-nál még így 15 év elteltével is még csak nem is hallottak.

A német prémiumok pedig bármennyire hihetetlennek tűnik is, az első tulajdonosnak épülnek. Magasról letojja mindenki, hogy tizenöt éves korában a hetedik boyracer tulajdonosnak mennyi gondja lesz vele, miután az autó hatszor megkerülte a Földet, közben kétszer felborult és háromszor kiégett, melyeket követően az elképzelhető legolcsóbb anyagokból szakértelem és műszerek nélküli önjelölt szervizek tákolták össze őket.

2019. dec. 27. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Maradok a kétütemű trabantnál.
2019. dec. 27. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!