Opel Calibra hobbiautónak?
Bocs de nem igaz hogy nincs már belőle gyári állapotú. Olyan példányok vannak mintha tegnap gurultak volna ki a szalonból. A kérdés inkább az, hogy érnek-e neked annyit amennyit kérnek értük.
Egyébként nagy kedvencem a Calibra, szurkolok hogy találj egy szépet. Egyáltalán nem reménytelen. Én csak annyi jótanácsot adnék, hogy gyűjts pénzt egy normálisra, ne “jó alapot” vegyél feltámasztani. Abba beleöntheted a világ összes pénzét, de akkor is csak egy tákolt sz.rkupac marad. Olyat kell keresni ami gyári állapotban megmaradt, így is úgy is ugyanannyiba kerül a végén, csak a gyári állapotú az tényleg egy értékes autó lesz a végén, szinte már műtárgy, befektetés. A feltámasztott tákolmány viszont értéktelen.
" Olyat kell keresni ami gyári állapotban megmaradt, így is úgy is ugyanannyiba kerül a végén"
Ha a beleölt időt és ideget is hozzáadod akkor bőven olcsóbb egy drágább, de gyári állapotút megvenni.
Szép. Én néztem egy olcsóbbat is, ha kisebb a büdzsé. Igaz nem turbo, viszont egygazdás rozsdamentes, minimális futással. Ezzel én már kiegyeznék.
És nem is bőrös valamint az összkerék is hiányzik :(
Amúgy szép :)
Hát ez tényleg csak attól függ hogy mennyit szán rá a Kérdező.
A lényeg hogy rozsdamentes, körben gyári fény, max. második tulajdonostól, 100 ezer alatti futással. Ha ez megvan, már nagyon nem nyúlhat mellé. Az összkerekes turbó tényleg hab a tortán, de szerintem anélkül is szép tud lenni egy Calibra. Csak gyári állapotú legyen, ne tákolt, felújított.
"Kifejezetten foglalkozós, bütykölgetős autót szeretnék"
Nem hiszem hogy a Calibra ilyen lenne...
Ott a rozsda a fő ellenség...
Állítólag a 16v motoros a legjobb választás...
A családbn van egy kb 15 éve...8v-s alap motorral. Amikrol én tudok: rozsda, hátsó futómű bekötési pontját kellett lakatolni, főtengely jeladó csere, hűtő csere, soron kívüli vízpumpa csere, tolotető vizlevezetoje eltomődött párszor és beázik olyankor, kellett valami üa csövet cserélni a tank körül mert elporladt, ehhez le kellett venni a tankot. Sokszor bejelez az ABS hiba jelző,
Most éppen nálunk áll az udvarban, mint tartalék autó....
Totalcar gyűjtemény
Anno de szerettem volna...
De jó, hogy nem volt rá pénzem...
Hobbi autónak egyébként jó választás.
A fő ellensége a rozsda, meg a boyracer előző tulaj. Ha ezeket ki tudod szűrni, akkor jót találhatsz, persze nem olcsón.
2.0 8v elpusztíthatatlan, igénytelen, de én gyengének találnám 115 lóerővel
2.0 16v volt a legtöbb, ez már barátibb, de én hobbi autónak álmodnék merészebbet. 2.0T vagy V6.
Amire még érdemes figyelni, hogy az összkerék, bár jó fícsör, de elég beteg bennük, a többségében le van kötve a hátulja már és alapból dobja is a fogyasztást rendesen. Emellett tetőablak és klíma nélkül már nem venném.
A kérdés, hogy megéri-e ennyit rááldozni, mert ha egy igazi youngtimert akarsz belőle faragni, az komoly összeg lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!