Magyarországon az autópályákon miért nem készítenek leállósávokat mint más országokban?
Figyelt kérdés
2019. dec. 25. 09:21
11/15 Ékezetes billetyűzet válasza:
Tehát van az autópálya, melynek kötelező eleme a leállósáv. Van a gyorsforgalmi, melynek nem feltétele, de amúgy nem is értem, miért betonozzunk-aszfaltozzunk le annyi területet. Illetve van a klasszikus főút.
13/15 A kérdező kommentje:
12
Van de nem vezetek hosszú távon.
Csak a legújabb fejlesztéseket néztem neten és egyiknek sem volt leállósávja.
2019. dec. 25. 13:30
14/15 anonim válasza:
Légy szíves rövid távon se vezess
15/15 anonim válasza:
Az M44-esen például pont le van aszfaltozva 1 méter a padkán is.
Autópályán mindenhol van, csak most olyan utakat építenek, melyek nem igénylik (forgalom alapján), hogy autópályák legyenek. Ezért ezek autóutak, és nincs rajtuk leállósáv (M44, M85, M86), az M4-est pedig azért nem írtam ide, mert ott szerintem szükséges lenne az autópálya szintű kiépítettség, csupán spórolás miatt lesz autóút első körben (ami még mindig fényévekkel jobb, mint a semmi). Viszont nem kell megijedni, ahol autópálya épül (M4 Berettyóújfalu - Nagykereki (RO határ), M30 Miskolc - Tornyosnémeti (SK határ), ott leállósávot is csinálnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!