Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hol lesznek a mai autók 20 év...

Hol lesznek a mai autók 20 év múlva?

Figyelt kérdés
Ti mit gondoltok erről? Laikus vagyok a témában, de úgy gondolom, ha karban van tartva az autó, akkor a maiak is sokáig elmehetnek. Persze más kérdés, hogy megéri-e, de ez szerintem régen is így volt. Talán az, hogy manapság a legolcsóbb autók is már turbósok, több a hibalehetőség, talán. 10 évente cserélem az autóimat, az előző egy 2009-es Tsi motoros Octavia volt, nem volt komoly gond vele soha, igaz egy évben többször is elvittem átnézetni.
2019. dec. 24. 18:22
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
2019. dec. 24. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Én 30 éve is láttam olyan autót ami 10 évesen már itt-ott lyukas volt és a mostaniakban is látok sok ilyet. A downsizeing viszont nagyon nem tetszik. Egyszer volt nálam 2 napig egy ilyen lendkerekes opel mocca, a váltója mindig úgy kapcsolt hogy 4000 körül bőgjön a motor. Persze ment úgy mint az 1.6-os focusom, de a focust megvettem 99-ben újonnan, 225-ezerrel eladtam pár éve és még használják. Persze e kor már látszik rajta. Csodálkoznék, ha az ilyen 1.2-es lendkerekes autók eddig húznák.
2019. dec. 24. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
75%

A tévhitekkel ellentétben az autóipar nem visszafelé fejlődik, az autók nem rosszabbak, mint 10-20-30 éve, pusztán egyre komplexebbek és nem lehet otthon tákolni. Ami megkapja a megfelelő karbantartást az ugyanúgy kibír több 100.000 km-t, mint korábban is. Sőt még többet.

Ezt a turbóhiba témát pedig ideje lenne elengedni. 20 évvel ezelőtti legenda van beépülve már a hozzá nem értők tudatába is.

2019. dec. 24. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
47%

Egy autóban gyakorlatilag minden alkatrészt lehet cserélgetni, ha tönkremegy. Egy kivétel: a karosszéria. Jó, azt is lehet lakatoltatni, újrafényezni, de olyan mint gyári állapotában, már soha nem lesz.

A karosszériák minősége, korrózióvédelem ma már sokkal jobb, mint 20-30 éve volt. Ebből a szempontból tovább életben tartható egy mai autó, mint a régebbiek. Viszont, mivel egyre bonyolultabbak is az autók, ez sokkal költségesebb lesz, mint egy régi, egyszerű autónál. Ezért sokak úgy lesznek vele, hogy nem érdemes megcsináltatni, inkább leadják bontásra. Pedig elvileg javítható lenne az autó, csak drágán. Szóval ha van egy fanatikus, aki nagyon kitart az adott autó mellett, akkor 30-40 év múlva is simán gurulnak ezek is az utakon.

2019. dec. 24. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
39%

Képzeld, ezt a kérdést 20 évvel ezelőtt is feltették már.

A 80as évek autói mára kikoptak és az akkor fikázott 2000es évek autói futnak most.

20 év múlva meg a mai autók fognak szaladgálni az utakon.

Te nagyonsötét...

2019. dec. 24. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
15%

utolsó, te mégsötétebb, valaha az életben fogtál bármilyen villáskulcsot a kezedben, vagy csak úgy idehugyozol valami baromságot, aminek semmi alapja nincs?


inkább nézd meg ezt a videót, ha másnak nem hiszel:

https://www.youtube.com/watch?v=lLwnoBWIJBo


idióta.

2019. dec. 24. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
Be lesznek addigra olvasztva és újrahasznosítják őket. Olcsóbb lesz újat venni, mint javítani. Youtubeon van róla videó, hogy már "öko" műanyagból gyártanak egy csomó motorikus alkatrészt is, ami elöregszik, aztán magától eltörik. Bontottat nem érdemes venni, újonnan meg gazdasági totálkár.
2019. dec. 24. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 D. Brasco ***** válasza:
82%
Tehat megint oda lyukadunk ki hogy ma mar minden turbos amiről meg ugye "köztudott" higy szar meg tönkremegy...meg a kedvencem,hogy "több a hibalehetőség".....tehát ebből automatikusan következik,hogy régen minden jobb volt..........olyannyira jobb,hogy azt a zsigulit aminek valahigy sikerült elmennie generál nélkül 80-100ezer kilométert azt kiállításon mutogatták stb stb stb.......
2019. dec. 24. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
79%
Turbófeltöltő már az ezer éves Ikarusokon is volt, s köszönik szépen, még mindig bőven járnak üzemszerű napi használatban 20-25 éves ilyen buszok. Akinek nincs pénze fenntartani az autót annak tök mindegy, hogy vadi új szalonautót adsz a kezébe vagy 20 éveset, úgyis szétmegy alatta. Az, hogy a technológia ami a motorháztető alatt van változik természetszerű, a számítógépem is modernebb, mint 20 évvel ezelőtti és még sem megy tönkre gyakrabban. A jármű üzemeltetés gazdaságtana nem fog a feje tetejére állni.
2019. dec. 24. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
19%

Megint oda lyukadunk ki hogy a technikai háttéren nem látunk túl. Figyelembe kell azt is venni, hogy más világot élünk. Régen egy autó komoly befektetés volt, még egy zsíros ladára is 5 évet vártunk és legalább 10 évre terveztünk. Ma ki vesz ennyire autót? Legkésőbb megunják 5év után. Ha pl. A golfok életciklusát nézzük egyre gyakrabban jön ki új. Nyilván nem akarják eladni őket, csak puszta szakmai elhivatottságból és kamaszos kalandvágyból fejlesztenek. Ja igen, majdnem kifelejtettem, azért hogy nekünk jó legyen. Nyilván jobb a technika, de ki az a marha aki arra használja fel, hogy hazavágja a saját üzletét azzal, hogy telefossa olyan termékkel a piacot ami után 30 évig nem kell utánpótlás? A világ gyorsul, az ipar követi ezeket az igényeket.

Pl. Van e39-es bmwm mint hobbi autó. 9 év alatt nem sok elektromos baj volt vele. Vettem egy jobb állapotú e61-et, sorba törnek a kábelek, de ahogy olvastam, nem vagyok egyedül vele. Ezt tudná az újabb technika a kábelek terén? Pedig még vezető sínben is vannak a csomagtértetőnél, míg a régiben csak egy gumiharmonikába van behúzva.

Nemrég vettük észre hogy lassan a végüket járja mindkettő. És az újabb sokkal jobban szét van rohadva. Biztos a jobb korrózióvédelem teszi.

Boldog karácsonyt!

A sötétezős kolléga meg kicsit elgondolkodhatna.

2019. dec. 24. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!