Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honnan tudhatom hogy a teslába...

Honnan tudhatom hogy a teslában amit megakarok venni, melyik motor és akksi található?

Figyelt kérdés
Ugye az első darabok hibásak voltak, valamelyiknél 40.000km után cserélni kellett a motort és az akksit is mert gyárilag rosszak voltak, az újabb akksival és motorral pedig valaki már 600.000km -t ment mindenféle meghibásodás nélkül
2019. dec. 21. 11:42
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
100%
Alvázszám?
2019. dec. 21. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
62%

Aki képes megkeresni egy Tesla árát, az nem itt fog kérdezni. Többmillió forint előteremtése előfeltételez bizonyos értelmi képességeket.



Bírom az ilyen kamu Tesla, meg egyéb drága autó vásárló kamugépeket, volt már ilyen Ferrarival, Lambóval is.

2019. dec. 21. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
70%
Személyesen ismertem olyan embert aki a saját cipőjét alig bírta bekötni, illetve mindenhez sík hülye volt és simán a 2-3 havi fizujából nevetve megtudott volna venni egy teslát. Szóval az értelmi képesség illetve megkeresett pénz mennyiségének arányát inkább ne firtassuk :-)
2019. dec. 21. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 A kérdező kommentje:
Inkább itt kérdezem meg mint a kereskedőtől, illetve interneten sehol nincsen erre vonatkozó rész. Igen, gondolkozok a teslán méghozzá spórolás végett. Sokan azthiszik, h aki teslát vesz azt nem érdekli az üzemanyagon és szervízelésen megspórolt pénz.
2019. dec. 21. 12:44
 5/21 anonim ***** válasza:
16%

Ja értem,te azt hiszed hogy a szerelésen illetve az üzemanyagon valaha is visszaspórolod a kocsi árát. Sajnos ki kell hogy ábrándítsalak,az igaz lehet hogy kevesebbet kell szervizbe hordani, viszont azon ritka alkalmakkor simán elkérik az autó árának akár negyedét/felét és nem a szerelés a sok hanem az alkatrész. Egyébként igen alvázszám/rendszám alapján meglehet tudni milyen akku/motor van benne kb úgy mint az autóknál.


Egyébként kereskedőtől nyugodtan megkérdezheted, nem fog kiröhögni, csak ilyen butaságokat ne mondj neki hogy te majd visszaspórolod a kocsi árát, bár szerintem akkor se röhögne körbe, csak hááát izééé....

2019. dec. 21. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
Akit körberöhögnének az nem én vagyok ugyanis ha megfelelő motorral és akksival veszem az autót aminek 600.000km után sincsen baja akkor ennyi km alatt csak az üzemanyagon spóroltam kb 16 milliót, többiről nem is beszélve. Az új tesla akksinak 600.000 km után a degradáltsága 15% volt :)
2019. dec. 21. 13:12
 7/21 anonim ***** válasza:
47%
Értem, szóval ilyen összetett gépek esetében mint pl bármelyik tesla,te azt hiszed, hogy mindegyik a 600.000km-es távot megfogja tenni? kb az 1%-uk jó ha tudja a 600.000 km-t komolyabb hiba nélkül, bár abban igazad van ha kifogsz egy olyat ami kibírja addig akkor lehet hogy visszahozza... Mellesleg nem csak akkuból illetve motorból állnak van benne minden jóság... amik alapvetően annyira bonyolulttá teszik az egész kocsit hogy szinte már ebből kiindulva nem lehetséges hogy sokáig maradjon talpon.
2019. dec. 21. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
Mindenesetre nem vitatkozom tovább, csinálsz amit akarsz...
2019. dec. 21. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
51%

Egy villanymotor valóban jóval egyszerűbb felépítésű, kevesebb hibalehetőséggel. De egy autó nem csak motorból áll! Ott a hajtáslánc, fék, futómű, elektronikák, egyéb segédberendezések, karosszéria, stb... Arra azért ne vegyél mérget, hogy ezekhez 600.000km alatt soha hozzányúlni nem kell!

A kerekedőtől mért nem akarod megkérdezni? Pont az a dolga, hogy ilyen kérdésekre válaszoljon. Vagy azt gondolod, hogy szándékosan hazudna?

Nem tudom pontosan milyen Teslát akarsz venni. Egy X vagy S modell simán 40+ millió. De még egy kommersz 3-as is 15 millió fölött van, kicsit felextázva az is 20+ millió lehet nagyon könnyen.

Egy hagyományos, belső égésű motoros autóból már egész jókat lehet kapni 10-12 millió körül, amiknek már presztízse is van. De legyen 20 millió. Egy 40 milliós Teslához képest ez is 20 milliós árkülönbözet. Ha azt tételezzük fel, hogy az áram ingyen van (ami nagyon nincs így, de ezt most hagyjuk) és a hagyományos autóra 10 literes átlagfogyasztást feltételezünk, akkor valóban 600.000 km elteltével egálban vagy. Azaz egy fillért nem spóroltál. De te tudod, a te döntésed, nem vitatkozom ha már ezt úgyis elhatároztad.

2019. dec. 21. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 A kérdező kommentje:
Természetesen használtan nézegettem a model S eket és 15ért nagyon szép, megkímélt példányokat lehet kapni kevés kilométerrel. Sokkal inkább hajlok effelé mint egy új belső égésű felé. A teslák 1%a megy el 600.000km -t ? Az új teslákat 1.000.000 mérföldre tervezik és sok régebbi gyártású (2014) teslának a gyári nyűgjeit garanciával kicserélték az újabb alkatrészekre. Remélem egy használt tesla esetén erről lesz bizonylat. Arra lettem volna kíváncsi hogy mi a motornak és akksinak az a meghatározható része amiből meglehet azt állapítani, hogy az a megbízhatóbb vagy nem megbízhatóbb gyártmány motor/akksi
2019. dec. 21. 14:52
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!