Miért közlekedik szinte mindenki tetű lassan?
Állandóan azt hallom a hírekből, hogy gyorshajtás így, gyorshajtás úgy, ennek ellenére én azt utcán csak azt látom, hogy mindenki 30-max 40-nel tötymörög úgy, hogy zöldhullám van, nincs előtte senki, jók az út, látási viszonyok és simán nyomhatná. Az emberek 90-95%-ka full így vezet és agyvérzést lehet tőlük kapni.
Abban sem hiszek, hogy a gyorshajtás okozza a baleseteket. Szerintem a baleseteket a vezetni nem tudás okozza és a figyelmetlenség. Visszanéztem adatbázisból balesetek adatait és 50-nél meguntam, mert pontosan 2 esetben volt nagyobb sebesség a megengedettnél és azoknál sem extrém gyorshajtás volt (hanem traffipax határt enyhén túllépő) és egyik esetben sem a sebesség okozta a balesetet, hanem elsőbbség meg nem adása, illetve egyéb figyelmetlenség.
Szóval a kérdésem az, hogy miért erőltetik ennyire ezt a gyorshajtás témát amikor:
1. Szinte mindenki tetű lassan megy és elhanyagolható mértékű a gyorshajtók száma.
2. A baleseteket az idióták okozzák és nem a gyorshajtás. (valós statisztika szerint)
?
Egyébként gondolom azért, mert a gyorshajtás címén könnyű pénzt beszedni, de nem oldja meg a baleseteket
Mert csak autópályán van alsó sebességkorlátozás.
Lakott területen az 50 nem azt jelenti, hogy MUSZÁJ 50-el menni.
Hozzáteszem, sok baleset van abból is, hogy Lakatos Dzsézönsztetem beül a dinnyelopóba, mert a vérében van a vezetés, aztán nyomja a gázt, mert azt 8 általános nélkül is lehet...ahol meg kell ott nem tud időben megállni.
De a sok tötymörgő az ami több bosszuságot okoz, ha 90nél 60al érzi biztonságosnak, akkor maradjon otthon, mert vagy a kocsi vagy ő nem alkalmas erre. Főleg ha belső sávban váltott bérletet
Évente több száz ezer gyorshajtás miatt büntetnek, és ez csak a töredéke a valós gyorshajtásoknak! Ráadásul folyamatosan nő a gyorshajtások száma. Egyszerűen türelmetlen vagy, mint sokan mások. Mert az idiótáknak fontos, hogy a 300 méterre lévő piros lámpához 10 másodperccel korábban érjenek. Teljesen jó az 50 városban, folyamatos zebrák, bicajosok, buszok, lámpák, táblaerdő... Ha pedig az út jó, és előre láthatólag nem kell lassítani a szűk 60 még pont belefér.
Az idegeskedést pedig úgy kell elkerülni, hogy időben kell elindulni, ha tudom, hogy forgalom van, azt is beleszámolom. Ha pedig nem kell sietni, nem időpontra mész... és idegbetegeskedsz, nem neked való a vezetés, mert a közlekedés ilyen, főleg csúcsforgalomba.
A Sasad tetején lakom, a városból felérve bizony meglepett, hogy csúszik minden utca...ahogy a tükörben láttam a gyorsléptű arcát, amikor megijedt, hogy belémszáll a csúszós kereszteződésben..itt fenn a hegyen igencsak a tötymörgés volt a tanácsos, a sietősebbje csúszkált rendesen.
Lejjeb az Egér úton is volt olyan szakasz, amin takony volt, aztán száraz szakasz...aki sietett, az a lámpánál igencsak átcsúszott, pedig volt ABS-e.
ha valaki tötymörög, azt ki kell kerülni. Akár Ignis, akár Maserati(mert ilyen csúszott neki a másiknak)
Hol laksz? Odaköltözöm mert itt is agyvérzést lehet kapni, de a feleslegesen száguldozóktól. Lakotton belül valós 65-nél letolják az embert.
Meg van egy 400 méteres, kanyargós 30-as szakasz ahol majdnem minden nap mérnek. Hányszor röhögök rajtuk mikor én szépen végigmegyek 30-35-tel, ők meg 10 méter után idegből előzve belefutnak a traffiba :D repkednek a 300-as csekkek, szeretik is a rendőrök :D
400 méter miatt, mert nem bírja ki, lilul, puffog, káromkodik, villog, dudál, rángatja a kocsit... a legszebb öröm a káröröm szokták mondani :D
Nyíregyháza - Debrecen. Pesten azért a körúton úgy tapasztaltam haladnak az emberek...
Ha még csak 50-nel mennének.. mit nem adnék érte... de nem.. 50 helyett 20 meg 30... ráadásul zöldhullámnál, körúton.. belső sávban.. ááh..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!