Amelyik kocsi nem bírja az E10 benzint, azzal mi lesz?
most nézem, fiat stilo 1.8 16V, pl. nem fogja bírni...
el fogják adni ezeket a kocsikat fillérekért? de kinek? és mire?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ennek a célja nem a környezetvédelem, hanem a minél nagyobb szakadék létesítése a szegényebb és a gazdagabb társadalmi rétegek között. 20 év múlva Magyarországon ugyanolyan presztízs lesz autót birtokolni, mint a Kádár korszakban a hetvenes években. Akinek most csak 15 éves vagy régebbi autóra van pénze, az nem fog tudni 20 év múlva elektromos autót vásárolni. Tele lesz Magyarország üres garázsokkal.
És eközben Kína továbbra is megállás nélkül fogja szennyezni a környezetet 2040-ben is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
utolsó aki most fenn tud tartani egy 15 éves benzinest az 10 év múlva fenn fig tudni tartani egy 10 éves villanyost. ha az akku nem is lesz már 100%-os, maid kicsit kisebb hatótávval használja
pont mint az etanolos higításkor a mostani benzinesek...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Milyen érdekes a világ politikája.
Pár hete hónapja még a dizel temetéséről lehetett olvasni hogy az mennyire káros és mindenki átfog térni a benzinesre.
Ez csak a pénzről szól .
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az tankol továbbra is E5-öt, igaz literenként pár 10Ft-tal többért. Akiknek régebbi autója van, általában pont nem autóznak extrém sokat. Tehát nem gondolom, hogy ez árban akkora érvágás lenne.
"20 év múlva Magyarországon ugyanolyan presztízs lesz autót birtokolni, mint a Kádár korszakban a hetvenes években. Akinek most csak 15 éves vagy régebbi autóra van pénze, az nem fog tudni 20 év múlva elektromos autót vásárolni. Tele lesz Magyarország üres garázsokkal."
Egyelőre a tendencia nem efelé mutat. Manapság minden csóró suttyó is autóval akar még a budira is járni. Ezért van már annyi autó az utakon, hogy más nem lehet közlekedni, mert egymást akadályozzák. Parkolóhelyet találni sokszor lehetetlenség. Szóval én nem berzenkedem annyira a drágább üzemanyagáraktól. Annak is lenne ilyen szempontból pozitív hatása.
Presztízs lett volna...? A szüleim a 70-es évek legvégén, 80-as évek elején voltak húszon évesek. Nem voltak párttitkárok, se semmilyen vezető tisztségben. Anyám érettségizett, apám szakmunkás volt. Mindketten egyszerű gyári munkások. Mégis, húszon-pár évesen akkoriban meg tudtak venni egy új Ladát. Manapság egy átlagos húszas évei elején járó fiatalnak, új autót venni önerőből szinte lehetetlen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"utolsó aki most fenn tud tartani egy 15 éves benzinest az 10 év múlva fenn fig tudni tartani egy 10 éves villanyost. ha az akku nem is lesz már 100%-os, maid kicsit kisebb hatótávval használja"
10 éves villanyautóban már a második akkumulátor lesz 3-4 éve. Azzal még lehet menni 2-3 évig, utána meg vezetékes autód lesz, amivel annyit tudsz menni, mint amilyen hosszú a töltőkábeled. Egyébként a magyarok jó része soha nem fog villanyautót venni, mert alapból kegyetlen drágák, illetve ugye 5-6 évente új akkumulátor kell bele, ami az autó árának a 90%-a újonnan. Ezt pedig nem teheti meg a magyarok 99,99%-a, hogy 5 évente új autót vesz. De elárulom, hogy én Ausztriában élek és még itt is luxus 5 évente cserélni az autót. De vannak, akik így tesznek, ez tény. Nekik jó lehet a villanyautó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!