Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az autómon ki kellett cserélni...

Az autómon ki kellett cserélni hátul egy fékmunkahengert, mert engedte a fékfolyadékot. Ha menetközben adja meg magát, akkor teljesen fék nélkül maradok, vagy a másik fékkör ad némi fékhatást?

Figyelt kérdés

2019. dec. 7. 09:04
 1/6 anonim ***** válasza:
Végső estben kézifék
2019. dec. 7. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:
Ha nem nagyon régi az autód valószínűleg kétkörös fékrendszer van rajta. Maradt volna a másik kör, szóval maradt volna valami fékhatás.
2019. dec. 7. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
0%

Már mindegyik kétkörös , úgy hogy marad még féket.

Már a Trabant is kétkörös volt.

Ha az első kör megy tönkre az sokall rosszabb, mert ott van nagyobb fékerő .

2019. dec. 7. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Nekem volt, hogy menet közben elment a hátsó munkahenger, utána padlóig bement a fékpdál.
2019. dec. 7. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 Beviz Elek ***** válasza:
100%
2körös autón elment az egyik hátsó cső, nem igazán fékezett az autó. Hiába 2körös, pumpálni kellett a pedált hogy lassuljon valamit.
2019. dec. 7. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Ha az egyik kör elszáll akkor a fékpedált pumpálni kell hogy legyen elég nyomás ahhoz hogy a fék tudjon üzemelni és legyen fékhatás. Ennek az a legnagyobb baja hogy ha hirtelen kell fékezni úgy befog esni padlóig a pedál hogy mire visszaenged hogy tudd pumpálni már értékes másodperceket vesztesz és az idő alatt már megtörténhet a baj. Ezért is mondják nem véletlenül hogy féket indulás előtt tesztelni kell mindenféleképpen, ha akkor hiba van a rendszerben nem is szabad elindulni. Persze van amikor menet közben száll el ilyen is előfordulhat bárkivel, ez ellen nincs mit tenni sajnos. Én is jártam úgy hogy 200 km-ert vezettem le gond nélkül és az utolsó pár száz méternél fékezésnél egyszer csak beesett a pedál, amin kegyetlenül meglepődtem és szerencsére volt annyi lélekjelenlétem hogy egyből elkezdtem pumpálni és megbírtam állni az autóval. Mivel eleve nem vészfékezni kellett, ezért nem volt probléma. Akkor lassan mentem a célhoz nyilván. Aztán egy közeli szervizbe pedig szépen lassan gurultam el, szerencsére nem kellett főútra mennem így tudtam menni jóval lassabban hogy legalább megbírjak állni ha úgy van, némileg a kézifékkel is rásegítettem amivel persze veszélyes hirtelen fékezni, de leges legvégső esetben az is megoldás, viszont akkor csak a hátsó fékek lépnek működésbe amivel kitud pörögni az autó rendesen.
2019. dec. 7. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!

Adataid védelme fontos számunkra!

Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.