Tényleg a japán autók a legjobbak, és szinte sosem kell őket szervízelni? Melyiket ajánlanátok?
A 17:12 es vagyok, és a 17:36 ossal is egyet kell, hogy értsek annyi kiegészítéssel, hogy a Japánok elektronikából is tartósat gyártanak, nemcsak maga az autó frankó.
Énis láttam már Nissánt 1 millió kilóméter felett hibátlanul gurulgászni.
annyit biztosra mondhatok, hogy az 1990 és 2005 közti Toyoták gyakorlatilag hibátlanok, ezekből láttam pár pár extrém sok kilóméterest.
Amíg egy fordos fórumon egy csávó örömünneplésben tört ki amikor leírhatta, hogy az autója elment 65000 et hiba nélkül, addíg egy Japán verdával valami kegyetlen csúnya dolognak kell történnie, hogy 300000 elött valami baja legyen.
Köszi a válszokat,az érdekelne még, hogy japánon belül melyiket ajánlanátok?mindenki a toyotára szavaz? :)
és ha már toyota, azon belül szerintetek melyik a jó,ha biztonságos családi autóra van igény?
corolla?
21:20 as vagyok.
Igen én tiszta szívvel merem javasolni a Toyotát, máris mutatom, hogy nekem mienem van.
Azthiszem annyit mondhatok, hogy a valaha készült legtutibb autók egyike, nem akarok ezzel senkit se megsérteni, mások is csináltak jó kocsikat, de én eddig csak jót tapasztaltam vele kapcsolatba.
Amire felkell készülnöd, mindenki aztfogja mondani, hogy ekkora kasznihoz 1,4 kevés, egészen addig amig benem ülnek. Egyébként egy újal kezelhető az egész verda, nagyon precíz, és családi autóhoz képest bivaj erős.
Ahol egy suzuki kezdi össze szarni magát, ez ott kezd belejönni, pontosítva, 80 fölött kapaszkodni kell, ha nyomod neki, mert ott már igazán repül. Eddig 180 fölé soha se mentem vele, de ott még bőven gyórsult volna minden gond nélkül.
A belső térről pedig annyit, hogy én jóval 2 méter felett vagyok, és bőségesen kényelmesen tudom vezetni.
A VVTI motorról pedig annyit, hogy nemvagyok autó szerelő, de ahogy elmagyarázták, abból megmaradt annyi, hogy valamit átrendez a motor belül miközben feljebb megy a fordulat, így nagy fordulaton is elég erős tud lenni.
Tapasztalatból mondom igaz. kegyetlenül tud húzni bármien fordulaton.
Egy szó mint 100, iszonyat jó egy autó. (nekem van rajta egy kis spoiler is hátul, ami nemcsak a külsején dob sokat, hanem a hátsó ablak koszolódását is mérsékli.
Ha pedig egy picit olcsóbban szeretnél kijönni a dologból, akkor egy 2000 res évjárat körüli Avensisben is érdemes lehet gondolkodnod. Azse kispályás.
Sok szerencsét a válogatáshoz, az a lényeg, hogy ülj bele, és próbáld ki mindet ami tetszik.
Aztán végeredményről ne felejts el beszámolni.
Igazából bármelyik jó. Mondjuk nekem Mazda vagy Honda előbb kéne, mint Toyota, mivel az nekem túl unalmas. Bocsi mindenkitől akinek Toyotája van :) Egyedül az az Avensis kéne ami Papp Tibinek van.
Amúgy most egy cee'd-et hajtok.
attól is függ mennyire tartod karban
ezt meg kell jegyezni
Ja ja. Világszintű felmérés alapján a Toyota a leg megbízhatób.
De az összes japán szerviz ezt valja.
Én egy '98-as Mitsubishi Space Runner GLXi-t hajtok. Többször visszatekerték már a kmórát előttem, most ha jól tudom 380 ezer km-nél áll, de szerintem reálisan az olyan 800-900 ezer lehet.
A rozsda, az amivel van bajom, bár ez egy 18 éves autónál nem meglepő, főleg ha 7 éve volt utoljára átlakatolva. Meghibásodás: a centrálzár. A sofőr felőli ajtóban elkopott egy gumigyűrű, emiatt a zár úgy érzékeli, mintha nyitva maradna, és folyamatosan nyit-zár nyit-zár. Levettem a centrálzár biztosítékát, azóta manuális záram van. :D
Ezenkívül motorikus, futómű meghibásodás, egyéb műszaki probléma NEM volt amióta nálam van az autó (2010). Nagyon megbízható, strapabíró, erős motorral, nagyon meg vagyok elégedve.
Ami viszont nagyon rossz: alkatrészutánpótlás. Eleve a japán autóalkatrészek drágábbak Európában, a legtöbb modellre. Ez a modell pedig még a japán autók között is ritkábbnak számít, szerintem az országban nincs összesen ezer darab belőle. Értem itt különösen az esztétikai elemekt. Pár éve volt egy kis koccanásom, az én hibámból. Az elülső kanyarjelző és ködlámpám tönkrement. 100 ezer Ft volt a két lámpa együttesen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!