Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Munkásautónak (Klímaszerelésre...

Munkásautónak (Klímaszerelésre) Nissan Kubistar, Citroen Nemo, vagy Fiat Doblo?

Figyelt kérdés

Ez a 3 autó ment át a saját szűrőimen, ismerve azt, hogy mennyit szánhatok rá, és azok az alap elvárások amik fennállnak, valamint az általam felállított egyéb paraméterek bevonása után.


Aki ért jobban az autókhoz azokat szeretném megkérni, hogy mondjanak véleményt e három típusról.

Valószínűleg rövid távokon külvárosi napi használatban lesz a nyertes és a fő szempont, hogy kb 5 év (amennyire tervezek vele) addig motorikusan és karosszéria szempontjából (amikhez kevésbé értek) megbízható legyen.

Ki melyiket ajánlaná és miért? Köszönöm előre is!



2019. dec. 4. 11:40
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem arra mindegyik megfelel amire neked kell. Az a lényeg hogy jó állapotút vegyél.
2019. dec. 4. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nekünk Fiat Scudonk(kettő is) volt szintén hűtő és klímaszerelésre. 2.0MultiJet. Nem tudom a rövid távokon mit jelent, illetve milyen évjáratú modelleket néztél, de a multijet dízelek és a szívó 1.4 benzinesek is kiforrott motorok a Fiatnál. Szóval én a Doblot ajánlanám, a Kubistart nem ismerem, de puritánabbnak néz ki, a Nemo meg szerintem kicsi lesz neked. A doblo mindenből többet ad az áráért szerintem.
2019. dec. 4. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Amúgy meg ha millió alatt veszel, akkor inkább a legjobb állapotút keresd és ne kifejezett típust. Úgyis az számít mennyire vigyáztak rá.
2019. dec. 4. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Ez nem is olyan egyszerű, mint ahogy azt gondolod... ha tényleg kivesézi az ember.


Ezek francia és olasz gépek az ár is tükrözi, hogy mind egy kaptafa. Ha megnézed azonos évjárattal ezek elődjeit és pl. egy WW caddy-t az ég és föld, pedig azok már jóval 20 év felett vannak, de minőségileg is jobbak. A renault a nissannak gyártja a kubistárt a fiat meg az opelnek a combot, de ez nem jelenti azt hogy ezek német meg japán autók lennének.


Ha, ezzel melózni akarsz akkor méretileg csak a doblo jöhet szóba, a többi túl kicsi. Rövid táv a dízelnek nem jó, az üzemanyagot is csak hosszútávon tudod kordában tartani. A benzinest ezekben nem erőltetik, de ha mégis találsz akkor jobban jársz vele ha tényleg rövidtávra kell. A legtöbb dízel szét van hajtva és azért adják el mert rá kell költeni, sima szívódízelt jó állapotban nem találsz és ha igen, akkor kétszer megkerülte a földet. Szal, amivel számolhat az első 2 éveben a turbó, porlasztócsúcsok, kettős tömegű és ha nyomták neki, akkor még a váltó is benne van a pakliban. Úgy 200 és 500 ezer között benne lesz ha 1 milla alatti dízelbe gondolkodsz. Klímaszerelőkből meg annyi van mint a tenger, nekem konkrétan 16 ismerősöm aki az :) De, ők mind nagy teherrel dolgoznak. Sok sikert a gép vásárlásához!

2019. dec. 6. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!