Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Porsche Cayenne S. Érdemes?

Porsche Cayenne S. Érdemes?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Leírnátok tapasztalataitokat,véleményeiteket? Köszönöm!

[link]


2019. nov. 23. 19:12
 1/5 anonim ***** válasza:
60%
Minek kell neked egy 16 éves, valószínűleg már lerúgott, megbízhatatlan, de b*szott drágán javítható 'terep'járó?
2019. nov. 23. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
78%

200 db-os kínálat 5. legolcsóbb darabja... Szerinted?

Akinek ennyi pénze van csak, annak más szempontok szerint kell autót venni

2019. nov. 23. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
49%
felesleges! magyar utakra, magyar országra suzuki való!
2019. nov. 24. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
81%

Ez a 200 darabos kínálatos komment ez úgy hülyeség ahogy van. Abban a 200 darab hirdetésben benne van az összes Cayenne. Ne az 50 milliós 2019-esekhez viszonyítsd te okos... Gondolom az első generációs, FL előtti lett linkelve. Abból meg 20 db körül szokott hirdetve lenni, És a legdrágább is "csak" 4 millió Ft. A legolcsóbb 1,5 / 2 millió.


Szóval, hogy kapj valami hasznos hozzászólást is, írok valamit. Nem volt ilyen autóm, de énis gondolkodtam rajta. Valóban kedvező áron jutsz hozzá egy viszonylag combos, luxusterepjáróhoz. Aminek vannak előnyei, és hátrányai is.


Előnyök:

- Egy jó állapotúval még ma is meg lehet érkezni, és kiszállni belőle. Ha ilyen ember vagy, akkor érted mire gondolok. Ha nem, akkor nem magyarázom.

- Vontatni hajót / lovat / akármit jól lehet velük

- Jó áron kínálnak magas felszereltséget.

- Kényelmes, hömbölgős. Pályán is jól használható

- Van benne egy rendes motor, ami meg tud lódulni ha kell

- Porsche :).


Hátrány:

- Baromi sokat fogyaszt. De tényleg. Itt annak kell örülni, ha nem kettessel kezdődik a fogyasztás. Nyilván típusfüggő. De a Turbo-k 30 litert is benyelik, ha cipőzöd neki. A Cayenne S az olyan 15-20-szal beéri.

- Sok a járulékos (de fix) költség, amit akkor is fizetsz, ha az autó hibátlanul működik: Ilyen olyan adók, átírás (mondjuk az egyszeri), biztosítás, kopó alkatrészek (gumi, fék, stb)

- Mivel ezek 15 éves autók, sokat futottak.

- Mivel sokat futottak, ezért meg is vannak fáradva.

- És a legfájóbb: Mivel meg vannak fáradva, kell rájuk költeni. És dugig van extrával. Tehát ha baj van, ki kell nyitni a tárcát. Itt egy 500 ezres vagy 1 milliós szerviz bármikor befigyelhet, ha letolja a gatyát.


Tehát a konklúzió az, hogy meg lehet venni, ha tudod, hogy rizikós, tudod mit vállalsz és amúgy megvan rá a keret. Ha 3 milliót szánsz autóra, ne ilyet vegyél 2,5-ért. Legalább a vételár legyen meg mégegyszer, amihez tudsz nyúlni ha baj van.

Elsődleges autónak nem venném (már). Hobbiautónak esetleg. Tényleg, amit leírtam. Vontatni, kijárni ide oda. Horgászni, könnyebb terepre, stb. Ha csak városba kell, akkor teljesen felesleges.

Nem tudom hány éves vagy, és hányadik autód lenne ez, de első autónak sem vennék ilyet.


Egyébként ha elriaszt mindez, vannak alternatívák.

2020. jan. 27. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Te okos,

a kínálat legalja pusztulat autó volt a kérdés, rugózzunk azon, hogyan volt a szűrő beállítva tényleg?

2020. jan. 27. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!