Bmw E46 dízelből melyiket érdemes venni?
Figyelt kérdés
A 320D-k közül melyiket érdemes venni, a facelift előtti 136 lóerőst vagy az fl utáni 150-est? Illetve szerintetek évi hány ezer kilométerhez éri meg a dízelt venni? Mert gondolkodom még a benzines 320-ason is. Naponta városban nem sokat járnék vele, de 2-3 havonta keresztül utaznám vele az országot oda-vissza.2019. nov. 22. 18:13
1/5 anonim válasza:
Itt nem az a kérdés, hogy E46 esetében érdemes-e dízelt, hanem hogy érdemes-e E46-ot szerintem. Ha mégis úgy döntesz, akkor semmiképpen ne adagolósat. Használt dízelnél pedig kiszámítani, hogy hány kilométer felett éri meg megvenni, jóformán megjósolhatatlan, mert nincs garancia rá, hogy nem fog minden létező dolog elromlani benne. Persze nem túl valószínű, de erre nem szabad alapozni! Én inkább a 30D-t javasolnám, az egy hihetetlenül jó motor. De a legfontosabb, hogy ne rohadjon.
2/5 anonim válasza:
Semmikèpp se magasnyomású injektorosat, az adagoloson kb az adagolo lehet csak hiba. A 150 lovason a magasnyomasu, az injektorok az örvènycsappantyút beszivhatja. Aztán mint tudjuk a Common Rail dízeleknek az tesz be főleg, hogy mindig èpp alig van benne üzemanyag ès 2000 èrt van tankolgatva+ ilyen olyan gázolajak...
De nèzd meg pl a VW nèl is az 1.9 TDI 110 lovas mèg adagolós ès mennyire tartós darab. Itt is erre számíthatsz, ezèrt pont így voltam èn is hogy melyik legyen ès a 136 lovas lett, nem is bántam meg azóta.
3/5 anonim válasza:
Ja ès Km órára semmit se alapozz, mintha nem lenne, totàl homály fedi ezeknek a valós futását, lènyeg hogy ha sok van benne valószínűleg már meglett javitva. Pl valos 250 ezer km esnèl gyári lendkerèk+ turboval ugyanúgy szàmithatsz arra hogy tönkremehet lassan, mig valos 400-500 ezernèl màr szinte biztos hogy kicserèltèk. A motor meg nem kopik el olyan könnyen a lánc is igen tartós darab ezekbe.
4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm, akkor a 136 lovasokból kezdek nézelődni, ment a pacsi!
2019. nov. 24. 10:44
5/5 anonim válasza:
Súlyos tévedés! A. BMW dízelek kimondottan érzékenyek az adagoló problémákra! És egy ilyen modern adagolót mire helyreteszel, sokszor drágább, mint egy primitív Common railben a szivattyú csere. És az injektorok ugyan úgy elektromosak, tehát semmivel nem egyszerűbb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!