Audi s8-asról szeretnék kérdezni tőletek! Pontosabban az s8 5.2 v10 es lambo motorú gépezetről. Érdekelne mire kell oda figyelni vásárlásnál? És későbbi használatnál?
Egyrészt fontosnak tartom kiemelni, hogy az Audi és a Lambo fejlesztette közösen eme remekművet, szóval nem Lambó motor.
Amúgy meg a literteljesítményéhez képest egy igencsak megbízható motor, 200-300 ezer kilómetereket hibátlanul fut ez a motor még az R8-ban is, pedig üvegelik csóró motorokat rendesen, annak ellenére, hogy nem lenne muszáj, de a hang miatt. Komoly olajfogyasztásra kell odafigyelni ennél a motornál, de ettől nem kell megijedni, nagyon nagy teljesítmény + FSI motor ezt eredményezi.
Egy ilyen S8 esetében sokkal fájóbb pont például a brutálnagy méretű fékek, tárcsák, futóműalkatrészek cseréje.
Köszönöm válaszaitokat!nagyon biztató volt.
Külföldi oldalakról még olvastam hogy a szívósorban lévő lapátkák belepotyognak a motorba,ezért erre kell oda figyelni,meg a gyertya kábelek épségére.ezzen kivül még esetleg tudtok valami figyelemre méltó hibákat amit érdemes megelőzni?
Hát a szokásos váltóprobléma ennél a modellnél fokozottan előjöhet, mert ugye ezekkel sokat rajtoltak, padlózták őket, emiatt már 200 ezer km után is gatya lehet a Tiptronic. Comfort üzemmódban, a váltó D állásában semmit se szabad rángasson, S-ben viszont úgy van programozva, hogy durván váltson. Mivel ez is FSI motor, akár a kokszosodás is előjöhet rajta, mivel elképzelhető, hogy egy nyugis sofőr sosem pörgeti 2000 fölé (ilyen is van, de ritka).
Ja és érdemes bele 100as benzint rakni, bár a 95el is tökéletesen üzemel, de a max teljesítményt csak 100assal tudja.
Értem!köszönöm!
Nem fogom elfelejteni autó választás során ezeket!üdv
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!