Hy mindenki. H astra 1,7CDTi beleszakakadt a gyertya és csak hengerfej levételével tudjak kiszedni. Nekem azt mondta a szerelő nem csinátatna meg a helyembe mert 100-200 ezer Ft is lehet. Komolyan ennyire drága?
Ne reménykedj! Csak egy hengerfejtömítés 10e, csavarkészlet 5e, szívó/kipufogó sortömítés 5e, olaj + szűrő 10e, izzítógyertya 4-5e/db, szerelő munkadíja min. 25e és a gépműhely ki tudja mennyi.
Sajnos ez mostanában ilyen műfaj lett és ezek még viszonylag olcsó alkatrészáraknak számítanak.
"Szar a dízel tenyleg. Szerettem de a szerviz az brutál draga és mindig van valami baja pedig nem rallyzok vele.."
Nem szar, csak te kifogtál egy ilyet. És egy ilyen izzítógyertya csere nem is olyan hatalmas dolog. Sokan itt lehülyézik azokat, akik új autót vesznek, mert jönnek az értékvesztéssel. Ők pont az ilyen sokadik tulajos leharcolt állapotú autóktól akarják megkímélni magukat. Szintén dízel autóm van, én sem rallyzok vele, de gyakorlatilag csak tankolom és megyek. Sokan hangoztatják azt is, hogy az Opelhez milyen filléres tétel minden. Hát nem! Egy F Astrához lehet hogy olcsó volt, de egy kicsit újabbhoz (már ha egy 10-15 éves H Astrát lehet újnak nevezni) simán beütnek bármikor ilyen 100-200e-s javítások. Persze ez relatív, egy prémium autó fenntartásához képest lehet hogy valóban csak aprópénz...
Ilyenkor szokott még az jönni, hogy az előző tulaj hanyagságai, nem megfelelő karbantartásai következtében előjövő hibák miatt előszeretettel szidják az egész márkát. Hangoztatnak olyanokat, hogy "mekkora hulladék az Opel", stb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!