Szerintetek FSI vagy ECOTEC motor a jobb? aztmondják az fsi jobb. megéri egy 5 ajtós f-es astrá-ba 3, 0 Opel MV6 motort tenni? Jobb lenne mint egy opel astra f gsi 2. 0 16v?










Hogy megéri-e egy ötajtós Astra F-be MV6 motort építeni? Nem, semmiképpen. Az ilyen átépítéseknek soha semmi értelme. Egyszerűen nem azért csinálják, mert bármi értelme lenne, hanem hobbiból gyakorlatoznak ilyenekkel.
Egyébként az MV6 motor - amennyire tudom - hosszanti beépítésre lett tervezve, nem tudom, mennyire használható keresztben (vízcsőcsatlakozások, vezetékek, kipufogó elhelyezése, befecskendezők helye). Ezen kívül nehéz az F Astra motorjaihoz képest, felborítja a súlyelosztást és erőátvitelt sem egyszerű hozzá készíteni. Ha mindenáron valami ilyesmire vágysz, akkor a III-as és IV-es Golf VR6 változatait nézd meg, azok hasonló konstrukciók: egy alsó-középkategóriás autóba erőltettek bele egy egy számmal nagyobb motort. Vagy veszel egy olyat, vagy az ott alkalmazott megoldásokat lesed el.





több értelme lenne, ha inkább az agyadat cserélnéd ki eggyel nayobbra.
amúgy a harmadik válaszoló rátapintott a lényegre: hosszanti elrendezésű, hátsókerékhajtásra tervezett motort nem igen lehet beépíteni elsőkerék hajtású autóba...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!