Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen futásteljesítményre...

Milyen futásteljesítményre tervezik az elmúlt években gyártott autókat?

Figyelt kérdés

Több autószerelő mondta nekem, hogy az autókat is elérte ez a tervezett avulás mizéria és az újabb modellek már nem bírnak annyit mint a régiek. Egyre kevesebb kilométer kell ez első komolyabb alkatrész cseréhez.

Egy régi suzuki swift motorja kibírta a karosszéria élettartamát. Amikor a kaszni már szétrohadt a motor még mindig egyben volt.


2019. nov. 17. 20:16
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
59%

Gondolom amennyi garanciát vállalnak, nem?!

Kétlem, hogy 15-20 évvel ezelött is örökké plusz 2 napra gyártottak volna. Nem az a biznisz, hogy megcsinálják és akkor jó ennyi volt.

2019. nov. 17. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
85%
Szerintem barmelyik mai autonal kibir annyit a motor, mint a kaszni, ha ertelmesen hasznalod.
2019. nov. 17. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 anonim ***** válasza:
89%

Mi a mai átlag felhasználás magánszemélyként? Évi 20 000km?


Ez akkor 21 évet simán elmenne átlagban bárkinél:

[link]


Ez meg akár 30-at is:

[link]


Érdekes, nem? :D

2019. nov. 17. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/26 anonim ***** válasza:
87%

Kicsit Déjà vu érzésem van.:D

Mikor 2005-ben megvettem az első CR-dízel motoros autómat (akkoriban még viszonylag újdonság volt), elég sok extrával (TPMS, ami akkor még elég ritka volt az alsóbb kategóriákban, fedélzeti navigáció, kanyarkövető fényszóró, stb.) már akkor is hallgattam a károgókat, hogy meglátom 100.000km-rel már a bontóban lesz. Mert a jó öreg szívó motoros technika az igazi, minél puritánabban, extrák nélkül.

Na, ezzel szemben ez az autó ma is 14 év után és 300+ekm-rel is az utakat rója, nagyobb meghibásodás nélkül. Minden működik rajta, motor, turbó, EGR, stb bontatlan.

A mai autóknál is sok múlik azon mennyire figyelnek oda rájuk, mennyire tartják karban. Céges flottás autók, taxik 4-5 év alatt megfutják a 250-300ekm-es távokat. És nem jellemző hogy ezeket 4-5 évesen a garanciaidő lejárta után közvetlenül tömegesen hordanák a bontókba.

2019. nov. 17. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/26 anonim ***** válasza:
85%
Annyi, hogy a mai autók rosszabbul tolerálják az elhanyagolást (ritkább olajcsere, sufnijavítások stb.)
2019. nov. 17. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 D. Brasco ***** válasza:
83%
Erdekes mindog ezekről a tervezett elavulásokról írt litániákat olvasbi,miközben a külföldről behozott óratekert (van hogy 1milliorol 2-3százezerre)roncsok dömpingjét éljük,amik egyebkent itthon még legalább ennyi(2-3száze) kilometert biztosan elfutnak,aztán meg majd a bolgárok/románok viszik magukhoz ahol még évekig szolgál......utána meg valahol afrikában véget ér a karrierjük,de ott is csak ha már tényleg menthetetlen az autó.......erre fel te is a switet hozod peldának amibe az atlag ember 20év alatt jo ha belerak 200ezret....de bezzeg az mennyire autó.......szinte már már fantasztikus és hihetetlen.......
2019. nov. 17. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/26 anonim ***** válasza:
90%
Ez ilyen "régen minden jobb vót" legenda. A 90-es években is azt mondták a szakik, hogy a mostani autók szarok, bezzeg a 70-es meg 80-as évekbeli autókban, azokban még volt anyag. Szóval a mai autóknak majd olyan 10-20 év múlva lesz jó hírük.
2019. nov. 17. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:
82%

Én 30 éves vagyok, de mióta az eszemet tudom, azt hallgatom, hogy "ezek a mai autók nem bírnak annyit mint a régiek". Maximum manapság hozzá teszik, hogy "De ezek már tényleg nem".


Anno a Swift korában azt hallgattuk, hogy "Bezzeg a lada meg a trabant". Ma meg "Bezzeg a Swift". Azt azért tegyük hozzá 1-es Swiftet aki tehette már rég lecserélte, aki meg nem azoknak elég gatya állapotban van.

2019. nov. 17. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:
78%

A gyártók szempontjából az első vásárló a leginkább fontos, ezért szoktak legtöbb esetben 3-5 év garanciát adni, illetve KM-re olyan 150.000 körül. Ezt szinte mind kibírja komolyabb gondok nélkül ha nincs a karbantartás elhanyagolva.


Ha meg az átlagot nézzük valahol 350-500.000km között van az a pont mikor az autó vagy elkerül valami fejlődő / háborús országba és ott még hajtják míg szó szerint szét nem esik, vagy itt kerül bontóba.

2019. nov. 17. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 anonim ***** válasza:
19%

"350-500.000km között van az a pont mikor az autó vagy elkerül valami fejlődő / háborús országba és ott még hajtják míg szó szerint szét nem esik"


Akkor most Magyarország fejlődő és háborús ország? Ezt is jó tudni :D

2019. nov. 17. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!